Jump to content

Traders Pit - Fredag 07.05.04


Ivers

Recommended Posts

Idag tipper jeg OSE ender i -0.7%..

 

Jeg liker meg ikke på børsen om dagen. Samme hva slags tall som kommer så tolkes de negativt....men jeg har tro på at det bare er en korreksjon og at vi skla videre opp. For at det skal være starten på nedture er tallene som blir presentert av firmaene for gode/fremtidsutsiktene for gode renten for lav.Renten kan stige med 1% og fortsatt være meget lav i mine øyne.

:juggle:

Link to comment
Share on other sites

FJO kom med et godt res. idag.

Vurderte en inngang igår, men det ble for risky.

Tipper denne spretter opp i 3,25+

 

Igår kjøpte jeg inn i NOI igjen.

Orker ikke å stå utenfor når brønnmeldingen kommer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er litt for opptatt i jobben for tiden til å daytrade, så jeg sitter "litt" på sidelinjen :arrow:

Ser at OCR fikk en kanonrate på ett lite boreoppdrag, kansje en rekyl oppover der i dag?

Men veldig risikabelt, jeg sitter bare i SIN så jeg tror jeg står over.

Link to comment
Share on other sites

Starten på dagen ser litt tvilsom ut for rekyl på OCR, men markedet har åpenbart besinnet seg når det gjelder SIN og sender den svakt ned.

 

Alt tatt i betraktning skulle SIN være billig nå, men markedet bestemmer.

Link to comment
Share on other sites

Selv om det er tidlig kan det være moro å se på det hoppet Nasdaq futures hadde nettopp:

 

nasdaq.png

 

Ikke så meget i pluss akkurat, men fra en kraftig minus. Ser lovende ut for ukeavslutningen?

Link to comment
Share on other sites

Hei!!§

 

Jeg tok en liten kikk på konkuransen for denne uken :arrow: :arrow: :arrow:

 

Jeg har MEC for salg, ser på volumet i dag 3500 aksjer og ordrebildet, det er rett og slett fristende å gå inn og manipulere litt!!!!!!!!!

 

ha ha det var bare en ond kortsiktig tanke :?: :?:

Link to comment
Share on other sites

Nei, det var ikke meg, jeg bruker STN, men skal bytte til NON tror jeg.. ikke fornøyd.. Jeg har lyst til å gå inn i GOD..tenker litt på den skjølnner du, men synes jeg vet for lite om selskapet. Har tittet på hjemmesiden, men det er tynt. Har du noe tilleggsstoff?

På eks. OTR sin står bl.a. dette:

http://www.otrum.no/download/CompanyProfile.pdf

 

 

Kjøpte i OTR på 24 idag..Irriterer meg så sinnsykt at jeg ikke hadde is i magen til å selge ut på 25,5 og kjøpe tilbake nå... jeg tror det kommer en ny sjans iløpet av mnd., så tar posisjon nå.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...