Jump to content

Traders Pit - Episode 35 - Onsdag 12.05.04


Carlos

Recommended Posts

Ute i solen kanskje.

 

Er vel ingen tradere i GOD vel?

 

Hvilke aksjer er best for trading i disse dager.

Personlig, synes jeg det er lettest å trade i GGS, JIN, evt BIRD

NOI har jeg bare klart å bomme og dumme meg ut. Avventer inntil videre.

Link to comment
Share on other sites

Hei ser det skjer spennede ting i NOI. Gått endel poster av litt størrelse nå den første timen. Om dette kursløftet holder ut dagen har vi fått nok en bekreftelse på at NOI bunner ut på ca 2,80.

 

Teknisk sett kan vi da ligge an til et lite stigende triangel.

 

Brudd opp fra dette vil kunne bety nye høyder for NOI. Motstanden i triangelet ligger da rundt 3,10 denne ble forsøkt brutt i slutten av april, men aksjen falt tilbake og dannet en høyere bunn. Får vi et brudd ut nå i de nærmeste dagene er dette meget positivt fordi de bruddene som fører til den kraftigste oppgangen kommer ca 2/3 ut i triangelet.

 

 

 

mvh

Link to comment
Share on other sites

Ser nå at jeg kanskje skulle kjøpt litt NOI i går, men man kan jo ikke være ettersnar i dette spillet. :?

 

Den skal vel opp mot 3,10 igjen som Culpa sier, eller så kommer den til å ligge i området ,80-,90 en stund. Den har gjort dette før. Nåja. Neste nedtur burde nærme seg 2,60. :wink:

 

SME går jo bra om dagen. Kan virke som PA er ferdige med å kaste ut aksjer (med mindre de bare venter litt). Får bare håpe den slutter over 61 i dag.

 

En annen offshore-aksje det kan være lurt å ta en titt på nå er TGS. Kan fort stige litt den, selv om ASC selger.

 

Pirelli:

Beklager. Avataren min er til forveksling lik din, så det ikke før nå. Skal skifte den. Får finne frem bildet av én av Smedvigs pene rigger. :)

Link to comment
Share on other sites

Fint ordrebilde i OTR nå.. Den har jo falt alt for mye, burde vært på 25- tallet, så skal jo opp. PA har shoppet igår, og startet idag.

 

Ellers sr jeg NOI er på farten. Jeg kjøper kanskje om den er på 70- tallet, igjen. FIn tradeaksje

 

Ingen kjøp idag, tror jeg, avventer.. OTR er for lav, og der ligger pengene, og da sier det selg selv at jeg ikke selger :wink:

Link to comment
Share on other sites

Få folk her på forumet om dagen gitt.

 

Nåja.

 

TGS fortsetter oppturen. Skal den over 90 i dag mon tro? Tror nok jeg overnatter med den. Sjelden jeg gir så gode tips, noen som fulgte det?

 

SME ser ut til å ende over 61,00. Det setter jeg i alle fall stor pris på. Trenger ikke å gå noe særlig mer i dag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror nesten det er rekord at jeg ikke er logget på før kl. 15,00 :D :D

Jeg har ikke full oversikt ennå, men det ser ut til det var rett å snitte ned CRU i går :wink:

 

Ellers ser det litt daut og impulsløst ut, regner med rød åpning "over there" håper ikke den blir stor.

 

En god dag for NOI,erene også :roll:

Link to comment
Share on other sites

Det ble en god dag for meg selv uten en eneste handel!!!

Akkurat nå ligger CRU og NOI å kniver om å stige mest på etterbørs.

Det er fælt å være så opptatt på jobb at en får bare med seg en time på ettermiddagen :D :D

I går så var det bare greit å holde seg unna, i dag var der mange flotte muligheter, men det er alltid lettest å se de i ettetid

Link to comment
Share on other sites

Har alle dratt på ferie????

 

sitter å følger med på Nasse, det var en usedvanlig bratt kurve!!

Ikke bra at Dow er under 10000 heller, siste 9922, mye å ta igjen dette!!

 

Håper på at den tar seg opp igjen, om ikke blir det ille i morgen på OSE. :cry: :cry:

 

b?s=^ixic

Link to comment
Share on other sites

God kveld godtfolk.

 

Skal si det var en overraskelse å se at NOI hadde kommet så nær 3,10 da jeg skrudde på maskinen igjen. Hadde noen andre ting å gjøre i ettermiddag, så jeg fikk ikke med meg den gitt. Nåja. Nå skal den vel ned igjen. Uansett gratulerer. :wink:

 

Hoff@:

Eier svært sjelden IT-aksjer, så jeg følger kun Nasdaq med ett øye. Nå sitter jeg i SME (godt lastet) også har jeg en del TGS igjen (solgte kun bittelitt i dag). Så nå er det OSX som gjelder, og glad er jeg for det. :D

 

b?s=^OSX

 

Lurer på om jeg klarte å lime inn OSX-chartet riktig.[/url]

Link to comment
Share on other sites

Liker ikke den nedturen OSX plutselig fikk. :?

 

Nåja.

 

Anser SME og TGS for å være ganske greie bets uansett.

 

Bare OSX ender i pluss er jeg fornøyd :D

 

Det hadde jo også vært hyggelig om Dow og Nasdaq tok seg opp litt også. SME og TGS stiger neppe kjempe mye hvis hele OSE tryner.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...