Jump to content

Episode 1067 - Mandag 23. juni 2008


Pirelli

Recommended Posts

Lurer på om været på Østlandet setter sitt preg på børsen... Det kan i hvert fall ikke bli mer trist enn det var i forrige uke, om jeg snakker om været eller børsen? Begge deler... ;)

 

Ifølge yr.no skal været fortsette som det har vært en stund til.

Link to comment
Share on other sites

Lurer på om været på Østlandet setter sitt preg på børsen... Det kan i hvert fall ikke bli mer trist enn det var i forrige uke, om jeg snakker om været eller børsen? Begge deler... ;)

 

Ifølge yr.no skal været fortsette som det har vært en stund til.

 

Neida, Pirelli. Etter regn kommer sol. Været på Østlandet skal bedres betraktelig allerede i løpet av dagen. Deretter blir det sol, sol sol. :biggrin::biggrin:

 

Vi får bare håpe det samme gjelder Børsen. Oljeprisen ser ihvertfall ut til at vi her hjemme muligens kan oppleve dette. Men som jeg har sagt tidligere tror jeg vi er på et metningspunkt for hva verdensøkonomien kan klare av oljepris.

 

Vi får se. Lykke til idag og resten av uka. :biggrin::biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Har alle tatt ferie, ikke mye å skryte av når det gjelder været, jeg har frøset som en hund etter jeg kom hjem.

Hyggelig for Skogen aksjonærene her inne, er det bare Christi og Pirelli som er inne i NSG nå?

 

Ja ja, jeg får trøste meg med AWILCO den har tross alt steget endel i det siste :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Har alle tatt ferie, ikke mye å skryte av når det gjelder været, jeg har frøset som en hund etter jeg kom hjem.

Hyggelig for Skogen aksjonærene her inne, er det bare Christi og Pirelli som er inne i NSG nå?

 

Ja ja, jeg får trøste meg med AWILCO den har tross alt steget endel i det siste :rolleyes:

Sitter med noen poster i NSG jeg også. Lurer litt på når det evt er lurt å selge.

Link to comment
Share on other sites

Og AWO går ned

 

Awilco får milliardkontrakt

Awilco Offshore får kontraktsforlengelse verdt 1,94 milliarder kroner.

Artikkel av: Øystein Byberg (HegnarOnline - 23.6.08 15:44)

 

Awilco Offshore har ifølge en børsmelding inngått en avtale med ConocoPhillips Skandinavia når det gjelder forlengelse av kontraktene på de to boligriggene "Port Rigmar" og "Port Reval". Kontraktforlengelsen, som går over fem år, har en bruttoverdi på rundt 375 millioner dollar, noe som tilsvarer 1,94 milliarder kroner.

Link to comment
Share on other sites

Hei

Jeg er her og følger med. Skoleferie men har ikke tenkt å bli sittende her i ferien

 

Jeg hadde skogen. Kjøpte mer på veg ned og vannt for 1 gang skyld. No er det bare CRU og NAUR igjen

 

PT

 

Kunne vorri verre

Bare vi kunne få fart i CRU så hadde alt vært bra. Gikk på en smell i NEC i forrige uke så det er ikke spesielt lystig. Men det hjelper godt med AWO og NSG

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...