Jump to content

Episode 1087 - Mandag 21. juli 2008


Zoonic

Recommended Posts

___

 

Vi blar om.... :smile:

 

___

 

Kommende øke vil gi oss endel viktige rapporter, særlig fra USA. Imorgen slipper BAC(Bank of America) sin og så går det slag i slag med bla. Apple og Texas Instruments etter close.

 

Vi får se, men jeg tror at vil oppleve at brorparten av selskapene vil komme inn over konsensus, grunnet massive nedjusteringer de siste måneder...

 

 

Litt fra MarketWatch:

http://www.marketwatch.com/news/story/stoc...=bigcharts&

 

_______

Link to comment
Share on other sites

Ble en liten post stl paa meg naa paa torsdag. Foerste gang jeg har kjoept aksjer naa paa over to aar faktisk... Sliter med aa forstaa nedgangen. Tenkte jeg kunne sitte med den en stund saa jeg faar laert hvor dum jeg er:)

Link to comment
Share on other sites

STL og YAR med en fin stigning og plutselig hoppet indeksen i været - noe olja også gjorde...

 

Har lagt aksjene mine til salg på urealistisk høyt nivå per nå, men satser på at YAR fortsetter å stige og at TAD får et rally igjen, etter flere dager med tilbakegang på synkende volum. Skjer nok ikke i dag, men kanskje om en dag eller to :rolleyes:

 

For REC har jeg satt en SL på shorten - redd den kan slå til gitt... :sad:

Link to comment
Share on other sites

Har lagt aksjene mine til salg på urealistisk høyt nivå per nå, ...:

 

Hei

 

Hva er poenget med det å legge aksjene til salgs på et urealistisk høyt (lavt) nivå? Plutsetlig kommer det en positiv melding, du rekker ikke å endre ordren din, og ja så går du glipp av en fin gevinst...

 

Anbefaler ikke denne strategien.

 

Mvh,

Link to comment
Share on other sites

Hva er poenget med det å legge aksjene til salgs på et urealistisk høyt (lavt) nivå? Plutsetlig kommer det en positiv melding, du rekker ikke å endre ordren din, og ja så går du glipp av en fin gevinst...

 

Anbefaler ikke denne strategien.

 

Helt enig i det, men jeg skal ha ferie nå, og har ikke tid til å følge med. Etter en positiv melding, kommer det en gevinstsikringsperiode og så får jeg ikke med meg så mye av oppsiden uansett.

 

Urealistisk i forhold til dagens kurs, men realistisk om noen dager når jeg er på fjellet :cool:

 

Strengt tatt burde jeg vel heller tatt ut gevinst eller satt en SL, men men. Får se om jeg endrer strategi i morgen, dagen før jeg stikker...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...