Jump to content

Episode 1091 - Fredag 25. juli 2008


Zoonic

Recommended Posts

Hei Zoonic, litt for godt vær i dag ser det ut til.

Fint lite aktivitet i dag på forumet.

Er selv bare innom og sjekker "ståa".

Er på ferie.

Knallvær i danmark også. Odense sentrum kaller med kolde øl og smørbrød med lun leverpostei.

 

Børs eller ikke:-)

Ha en fortreffelig dag!

Link to comment
Share on other sites

Har ikke hatt aksjer på rundt to år (etter leilighetskjøp) så kanskje på tide å bli med på moroa igjen (selv om det går litt ruglete for tiden..)

 

Sitter og fisker litt Deep Sea Supply.. Så får vi se om jeg får noe på kroken til slutt.

 

Noen med formeninger om denne aksjen forresten? Den har falt en god del den siste tiden og det sies vel at supplyratene er på vei oppover. I tillegg så tjener de greie penger og så er jo godeste Fredriksen med på laget.

 

(Jeg må skrive litt for å komme inn på de aksjespesifike sidene ser det ut til)

Link to comment
Share on other sites

Og mye tyder på en KNALLDAG på Oslo Børs! :biggrin:

Spot on som vanlig... :rolleyes:

 

Men du mente kanskje for shortposisjoner og OBXEXDBEAR? Er det ikke på tide at du starter eget analysebyrå, slik at du kan ta deg betalt for disse gullkantede tipsene? :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror (og håper) han mente det ironisk. Han må jo opprettholde bildet han har skapt av seg selv som den alltid evige optimisten :happy:

 

Jeg ble utolmodig og høynet budet mitt til 16,2 på DESSC og fikk tvert (angret såklart like etter for tror jeg ville fått for 16,1, men whatever). Sånn som det går på børsen akkurat nå vet jeg ikke om jeg er så glad for at jeg er aksjonær igjen, men vi får se hvordan det går :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror (og håper) han mente det ironisk. Han må jo opprettholde bildet han har skapt av seg selv som den alltid evige optimisten :happy:

Han var kanskje ironisk også da han åpnet pit'en 9. juli med tittelen "Vi nærmer oss sommer-RALLY...!"? Der spådde han nemlig: "Og vi nærmer oss et skikkelig rally, kanskje tidenes RALLY!" Hovedindeksen har falt omtrent 10% i ettertid...

 

Hvorvidt Zoonic faktisk tror på sine repetitive oppgangstips, er sikkert uklart for flere enn meg. Jeg skulle dog ønske at han bare en eneste gang kunne spå at ting ville bli verre utover dagen! Til tross for at vår helt har flest innlegg av alle forumets medlemmer, vil du aldri finne denne vrien fra hans side... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...