Jump to content

Episode 1117 - Mandag 1. September 2008


Hoff@

Recommended Posts

Det var voldsomt så mye ned vi skulle da.. Kan ikke være annet enn fornøyd at DESSC til og med holder seg bra på en slik dag. Liker ikke at det stort sett er nettmeglerne (nettløker - slike som meg) som står for størst nettohandel men. Er det vanlig tro, at disse kjøper seg inn før utbytte? Hadde vært interessant å se hvordan aksjer i snitt gjør det på ex-dagen (selv om såklart andre forhold en fratrekket av utbyttet spiller inn).

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig er jeg enig i at Martin har vært elendig i år.

 

Han gjorde en veldig god innsats i Brann, men jeg er glad for at de solgte han til VIF. Han har vaert elendig siden.

 

Gratulerer med Glimt-seieren. Kan umulig ha vaert vanskelig, Brann er jo elendige. Altfor h0ye forventninger etter ifjor. Med Helstad vekke er det lite haap for medaljer denne sesongen.

 

Selv var jeg paa Arsenal - Newcastle paa l0rdag - det var litt av en kamp! Tippeligaen kan gaa hjem og legge seg.

 

---

 

Syk utvikling i STL idag! Skulle tro det var en PW i aksjen eller noe.. fra 168.xx til 159.xx , sinnsykt. Bear-derivat var uten tvil vinneren idag. Begynner aa bli interessant med innganger i STL et par kroner under her, men tror oljen kommer ned til 110 dollar ihvertfall naa som Gustav var et blaff. For0vrig forstyrrende aa observere myndighetene innf0re portforbud i New Orleans, mens nasjonalgarden patruljerer gatene med maskingevaer, og folk blir tvangsevakuert med strips-armbaand med strek-kode

 

Galninger dere som longer OSE idag ihvertfall :blink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...