Jump to content

Hegnar og WGI


Ståle

Recommended Posts

Hegnar er blitt "kjent" for å ha det "morro" med WGI og WGI`ere. Den siste artikkelen handler om at de utlovet 1.000kr til den som filmet det siste WGI-møtet. Ifølge HO fikk de tilsendt flere opptak, og WGI`erene trodde at dem alle skulle få 1.000kr hver. Morsomt? :?

 

En ting kan man lure på, hvis man tjener så mye på å være med i WGI, hvorfor alt det bryet for å tjene 1.000kr? :wink:

 

http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id...=149029&cat=103

Link to comment
Share on other sites

Ja huff, har erfaring med WGI'ere. En kompis av meg er medlem og han har selvfølgelig forsøkt desperat å verve meg :evil: Jeg skal si dere en ting: WGI'ere gir aldri opp. Ikke engang nå er han (eller de andre WGI'erne) villig til å innrømme at konseptet er fullstendig latterlig :lol: Det siste året har vi hatt opphetede diskusjoner på vorspiel o.l, og jeg må bare innse nederlaget; det er umulig å banke vett inn i skallen på fyren :eek:

 

Hadde vært arti om noen andre kunne komme med sine erfaringer rundt WGI og WGI'ere. Dette kan fort bli den nye 'humor-tråden' :wink:

Link to comment
Share on other sites

Vet lite om WGI, men går ut ifra at det er et slikt nettverkssalgsopplegg (MLM). Har vært med på dette selv såvidt for noen år tilbake (Nuskin), men fant fort ut at dette krever mye tid og penger (tid=penger:) og man må være en god selgertype for å kanskje kunne klare å lykkes. Heldigvis fattet jeg en rask (men godt gjennomtenkt) beslutning om at jeg synes aksjer og finans var myyye artigere enn MLM og ville heller bruke tiden min på det, selv om jeg ikke tjener de store pengene enda!

 

Uansett, jeg kjenner til hvordan man blir etter å ha vært med en liten stund i MLM. Man blir hjernevasket!!

 

Hva er verst, aksjemeglere som prakker på folk aksjer eller MLM-selgere som prakker på folk kosttilskudd og skjønnhetspleie?? Noen synspunkter?

Link to comment
Share on other sites

hehe, har en god venn fra Ålesund som var med i WGI tidlig. Når han hadde 5 doblet pengene kom han til meg for å skryte. Jeg ba ham selvsakt å selge fort som F. før hele boblen sprakk. Når jeg snakket med ham i forrige uke spurte jeg hvordan det gikk i spillet. Hele fortjenesten var vekk, og muligens litt i minus ... Men når WGI blir best på internett gambling, da skulle han ta igjen det tapte :P

I aksjeverdenen er det en evne og kunne ta et tap, og gå videre.

WGI folk minner meg om de som putter penger på spilleautomaten på hjørnet helt til de er blakke.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...