Jump to content

Traders Pit - Episode 44 - Onsdag 26. mai 2004


Macaroni

Recommended Posts

Neida, det kan ikke tolkes som jeg har gitt opp. Det er et klart og tydelig svar på spørsmålet. Jeg mente med innlegget at det er trist å se at aksjen faller som den gjør, hverken mer eller mindre.

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Ja dette var en morsom dag for oss Steppere

 

Solgte GOD med tap idag

 

Kjøpte mer STP idag og fikk nesten dekket inn tapet i God bare på noen timer

 

Får håpe trenden holder seg

 

Moro når ting retter seg!!!!

 

:twisted: :twisted: :twisted:

Link to comment
Share on other sites

SME endte jammen meg hod i dag også. Hadde jeg ikke ventet.

 

Riktig Pirelli, SME går veien. Det har den faktisk gjort de siste gangene jeg har vært inne i den. Heldigvis.

 

Nåja.

 

GOD er en aksje jeg har svært lite greie på. Eneste jeg har gjort med den har vært et par spread-trader.

 

Forresten ikke for sent å kjøpe SME enda Pirelli. :wink:

Link to comment
Share on other sites

tok ikke akkurat bølgen i dag, inn og ut på samme kurs i STP (0,21), men siden den luktet på 0,20 rett etter at jeg kom inn, var jeg i grunn fornøyd med å ta tapet 2x kurtasje påførte meg, bare brøkdelen av evt. tap om STP hadde tatt turen lenger ned..... (men endte jo opp til slutt i dag, så spørs det hva som skjer i morgen)

 

OTR tok sin vanlige "motstrøms utvikling", og presterte å gå ned knappe 2%, til tross for positive toner fra adm. dirketør i går, og "hinting" at avtale med Marriot kan være underveis (og om en avtale blir sluttført kan den bli minst på størrelse med Hilton avtalen, om den omfatter en god del/alle kjedens 550 hoteller o.l. utenfor USA). Så her er det bare å tåle at noen ikke orker å vente litt 8)

 

Macaroni

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...