Jump to content

Episode 1194 - Onsdag 17. desember


Hoff@

Recommended Posts

Mornings :biggrin: Vi åpner rett opp, men jeg er redd for at vi ender ned i løpet av dagen.

Og rente beslutningen kl. 14,00 vil vel bare oppfattes som en gjesp tror jeg.

 

Sitter short i REC og dekker ikke inn ennå.

 

Lykke til

Link to comment
Share on other sites

Hadde trodd på en litt sterkere oppgang faktisk. Blir spennende å se hva OPEC kommer med idag. Får håpe de ikke er like impotente som EngaBhoy påstår! :laugh:

 

Forøvrig, som jeg skrev igår, tror jeg du vil slite litt med shorten i REC, Hoff@. Men kjenner jeg deg rett ror du vel også den iland.... :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er meget komfortabel med shorten i REC Felis, men her gjelder det å ikke bli for eplekjekk :blink:

 

Hei til alle og takk til de som deler erfaringene m oss rookies!

 

 

Hoff: Er det ikke slik at man må dekke inn shorten idag? Jeg fikk nettopp purring fra NTF om det. Det blir heller ikke mulig å shorte fra i morgen fram til nyttår ! Såg aldri den første mailen fra ntf om dette, ble vist sendt ut den 10.!? Ikke rart børsene stiger hvis shorting er ute av bildet...!

Link to comment
Share on other sites

Hei til alle og takk til de som deler erfaringene m oss rookies!

 

 

Hoff: Er det ikke slik at man må dekke inn shorten idag? Jeg fikk nettopp purring fra NTF om det. Det blir heller ikke mulig å shorte fra i morgen fram til nyttår ! Såg aldri den første mailen fra ntf om dette, ble vist sendt ut den 10.!? Ikke rart børsene stiger hvis shorting er ute av bildet...!

 

Hei Whattodo

 

Jeg sitter short så lenge jeg vil, har aldri opplevd at noen krever papirene dekket inn, men så har jeg ikke sittet short så mange ukene ad gangen heller, dessverre vil jeg si :sad:

Link to comment
Share on other sites

Hei til alle og takk til de som deler erfaringene m oss rookies!

 

 

Hoff: Er det ikke slik at man må dekke inn shorten idag? Jeg fikk nettopp purring fra NTF om det. Det blir heller ikke mulig å shorte fra i morgen fram til nyttår ! Såg aldri den første mailen fra ntf om dette, ble vist sendt ut den 10.!? Ikke rart børsene stiger hvis shorting er ute av bildet...!

Nå bruker ikke jeg Netfonds så jeg vet ikke hva de forlanger, men har du alle belåningspapirer og kredittrammer osv i orden da? Det er (korriger meg her hvis jeg tar feil) først hvis du sitter over natten de må ta opp aksjelån for deg, og da må ting være i orden. Intradag trenger dem ikke det og dermed er kanskje ikke kravene så store? (min gjetting)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...