Jump to content

Episode 1203 - Tirsdag 6. Januar 2009


Pirelli

Recommended Posts

Jeg sitter også videre i AKSO. Inngang på 38,5 så jeg har hatt en fin jul og start på det nye året. :laugh::laugh:

 

Jeg sitter videre i AKSO. Tror den har mer å gå på på kort sikt.

 

Jepp, det smarte hadde trolig vært å sitte videre, USA tar av i kveld igjen - med OSXX som en av de beste indeksene. Gleder meg likevel over den fantastiske starten på året, har allerde realisert tilsvarende halvparten av realisert gevinst i 2008.

 

Men jeg er mest stolt av at jeg hadde en gevint i 2008 i det hele tatt. Resultatet endte på 22% oppgang basert på basis porteføljen min (men jeg har jukset ett par ganger ved å ha "lånt inn" inntill det dobbelte av porteføljen). Etterpåkloksapen viser at korte innhopp lønte seg. Av 26 trader tjente jeg på 18. En av tradene står for 90% av tapene, Yara... Jeg var med fra 180 til under 100, så opp til 137 hvor den ble realisert.

Link to comment
Share on other sites

Hei, sjekk dette:

 

Hoff@ 7. Feb 04

Pirelli 9. Jan 04

DeLaVega 19. Jan 06

ola 22. Jan 04

EHL 10. Feb 04

felis 9. Aug 04

vidar 12. Jan 04

Mitch 19. Jan 04

 

Skribentene som har skrevet i dag er alle (bortsett fra DeLaVega) medlemmer fra januar/februar 04.

 

Med det kan vi konstatere at det er en del "stayere" blant oss hobbyspekulanter , samt at rekrutteringen her på AF er så som så....

 

Dette hadde jeg ikke tenkt på i det hele tatt, hvor får du det fra Pirelli?

Gøy at vi holder ut og det sier vel litt om at det er mange, mange som starter friskt opp, men som faller fra så snart nedgangen kommer. :blink:

 

Når det gjelder om det var lurt å ut av markedet i dag er ennå litt tidlig å konkludere, det er ennå litt tid igjen i kveld, og mye kan skje før vi starter OSE i morgen les. bl.a. Asia.

 

Jeg er også svært fornøyd med fjoråret bortsett fra posten i SKDP, den har jeg imidlertid tro på videre og har øket eksponeringen der nylig.

Link to comment
Share on other sites

Hei, sjekk dette:

 

Hoff@ 7. Feb 04

Pirelli 9. Jan 04

DeLaVega 19. Jan 06

ola 22. Jan 04

EHL 10. Feb 04

felis 9. Aug 04

vidar 12. Jan 04

Mitch 19. Jan 04

 

Skribentene som har skrevet i dag er alle (bortsett fra DeLaVega) medlemmer fra januar/februar 04.

 

Med det kan vi konstatere at det er en del "stayere" blant oss hobbyspekulanter , samt at rekrutteringen her på AF er så som så....

 

Hey... Pirelli..

Jeg og vil på lista..

(ser det bare er du som er "eldre" enn meg der :cool:

Link to comment
Share on other sites

Men jeg er mest stolt av at jeg hadde en gevint i 2008 i det hele tatt. Resultatet endte på 22% oppgang basert på basis porteføljen min (men jeg har jukset ett par ganger ved å ha "lånt inn" inntill det dobbelte av porteføljen). Etterpåkloksapen viser at korte innhopp lønte seg. Av 26 trader tjente jeg på 18. En av tradene står for 90% av tapene, Yara... Jeg var med fra 180 til under 100, så opp til 137 hvor den ble realisert.

Ikke for og skryte om avkastningen i fjor ( For det har vi andre her på forumet som gjør HVER DAG), så klarte jeg det kunstykke og hente ut 180% av min leke kapitel (100 000.-) på børsen, og dette skjedde kun etter sommerferien. Og det er kun også på korte dag trader.

Link to comment
Share on other sites

Ikke for og skryte om avkastningen i fjor ( For det har vi andre her på forumet som gjør HVER DAG), så klarte jeg det kunstykke og hente ut 180% av min leke kapitel (100 000.-) på børsen, og dette skjedde kun etter sommerferien. Og det er kun også på korte dag trader.

 

Beklager at jeg snakket om avkastning, skal prøve å ikke gjøre det i fremtiden. Tapene skal jeg derimot beskrive, det er dem det er mest å lære av.

 

God kveld :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...