Jump to content

Episode 1203 - Tirsdag 6. Januar 2009


Pirelli

Recommended Posts

Har lettet litt i porteføljen jeg også, AKER gikk ut på 154,-

 

Men, jeg er ikke så negativ som forumets skribenter later til å være. Short nå er helt uaktuelt, jeg tror OSE kan få ett brukbart løft i januar.

 

Her er noen argumenter for at OSE skal opp:

  • Oljeprisen har steget kraftig fra bunn nivået i desember
  • Rentemarkedet er stabilt lavt, selv om noen banker fremdeles tilbyr forholdsvis høy innskuddsrente har sikker avkastningen falt kraftig.
  • Krisen er priset inn i aksjemarkedet, og krisen er tildels hausset voldsomt opp.
  • De som måtte selge har solgt, det er trolig flere som ønsker inngang enn utgang i januar.

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som jeg kan ha solgt for tidlig :mad: Enorm kjøpervilje nå :ohmy:

 

Jepp. Bra trøkk idag. Begynner å likne på et nyttårsrally dette. 10 % opp siden årsskiftet og over 30 5 opp siden bunnen.

 

Spørsmålet er hvor langt opp vi skal før det snur ned igjen. Kommer hovedindeksen snart opp i 260 kjøper jeg nok noen bjørnederivater.

Link to comment
Share on other sites

Da er jeg innom igjen og kan konstantere at årets børstart er den beste jeg har opplevd noengang, og jeg har holdt på i mer enn 20 år.

Det frister veldig og selge seg ned endel nå, men dette er såpass gøy at jeg holder vel ut litt til? :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg lettet meg i YARA igjen til snitt 163,375, nå har jeg over 30 kroner i den på 1 uke :biggrin: :biggrin: :biggrin: Jeg går bare og venter på jeg treffer veggen :laugh:

 

Og vi får tall om 1 time, kan vi fortsette oppover etter det kommer?

Link to comment
Share on other sites

Er det bare jeg som er blind eller er det ikke mulig å endre en SL hos Nordnet, man må slette å legge til ny?

 

Ja, du må legge inn alt på nytt.

Er enig i at dette er noe pes, men slik er det

Link to comment
Share on other sites

Jeg sitter videre i AKSO. Tror den har mer å gå på på kort sikt.

 

Bortsett fra oppgangen i seg selv (på børsen generelt), må vel volumet i dag være den mest gledelige nyheten?

Link to comment
Share on other sites

Hei, sjekk dette:

 

Hoff@ 7. Feb 04

Pirelli 9. Jan 04

DeLaVega 19. Jan 06

ola 22. Jan 04

EHL 10. Feb 04

felis 9. Aug 04

vidar 12. Jan 04

Mitch 19. Jan 04

 

Skribentene som har skrevet i dag er alle (bortsett fra DeLaVega) medlemmer fra januar/februar 04.

 

Med det kan vi konstatere at det er en del "stayere" blant oss hobbyspekulanter , samt at rekrutteringen her på AF er så som så....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...