Jump to content

Episode 1214 - Onsdag 21. Januar 2009


Hoff@

Recommended Posts

Hvor stor myndighet ... er bankklagenemnda. Kan den bestemme at DNBmå betale tilbake 10 milliarder. Må det ikke en større rettssak til

 

Jeg ville heller ikke ha betalt ut uten å prøve på nytt.

 

PT

 

Får DNB litt medhold vil vel aksjen gå opp

Link to comment
Share on other sites

Er du ny med aksjer?. Tenk på oss som har vært med ned fra 530, hele det siste året

 

Ingenting er sikkert i aksjemarkedet. Videre ras ned til osebx = 100 kan fort skje.

 

PT

 

Ser ut som om bear er tingen i dag. Denne finanskrisen begynne å irritere meg... Hvor lenge skal dette vare???
Link to comment
Share on other sites

Yara på 148 høres bra ut. Kanskje du er en av de som har teft. treffer du på 60% er det bra. Lær av Hoff@, han treffer på 70% .Han er flink til å unngå ras

 

Ved resultatvarsel kan du tape halvparten av portefølgen.

 

Laveste pris på yar i dag er 149,25 slik at du må ha kjøpt for ei tid siden

 

PT

 

Sukk... Kanskje det ja... Ja, jeg er ny. Har for øyeblikket bare yar (148) i p.føljen. Bear? Hmm, kanskje jeg skal kjøpe litt ja...
Link to comment
Share on other sites

Gratulerer :) 30 øre er bra i dag!

 

Jeg har ingen planer om å bli trader på daglig basis... Har verken kunnskaper eller midler for det i øyeblikket.

 

Kjøpte meg 1 post i yara for en stund tilbake, og 2 poster i går. Snittprisen ble 148,-.

 

Vil fortrinnsvis longe, så jeg håper jo på å treffe mer enn 60%! hehe

 

Blir forøvrig veldig spennenede fremover. 10.-20. februar blir nok veldig humpete, store gevinstmuligheter for den med teft og nese :) GLeder meg allerede. hehe

Link to comment
Share on other sites

Jeg har minikurtasje 39kr og handler for snitt 20k om gangen. Vet at andre har opp til 3 millioner som kan handles samme dag. (Inkl. lånte penger)

 

 

Mer normalt her på forumet er fra 100k og opp til 1,5 mill

 

Dette kan være feil men jeg har lest det mellom linjene

 

Er det lov å spørre hvor store summer dere oprerer med i tradingen deres? Hvor mye dere omsetter for daglig osv? Lurer virkelig på dette :)
Link to comment
Share on other sites

Jeg har minikurtasje 39kr og handler for snitt 20k om gangen. Vet at andre har opp til 3 millioner som kan handles samme dag. (Inkl. lånte penger)

 

 

Mer normalt her på forumet er fra 100k og opp til 1,5 mill

 

Dette kan være feil men jeg har lest det mellom linjene

Thanks

Link to comment
Share on other sites

Takker for link. Vel, hvis du selger siste posten nå (15,95) har du i alle fall ikke tapt noe i dag! Det er ikke verst.

 

Er det noen andre som har tro på generell rekyl på børsen i morgen? Tre dager med fall sier meg at vi skal i alle fall noe opp i morgen, selv om vi har brutt 220-grensen. Noen med andre meninger?

Link to comment
Share on other sites

vel, det er jo ikke alltid jeg treffer bunnen. Solgte DNB idag på 15,40 og 16,95 nå 17,70

Så det hadde vært bra for deg.

 

Solgte NSG på 11.55 (bunn 11.50) nå 12.35

 

Jeg er altså den som ikke har teft, men fortsetter likevel. Det hender jeg plukker litt på en bunn og samler på lavere bunner. Plutselig skyter den 20 % opp og jeg er reddet.

 

Har holdt på siden 2000

 

Det eneste jeg har nå er 10000 Naur (Hoff har du solgt naurene dine)

 

 

SÅ hvis jeg går inn når du går ut er jeg garantert gevinst? Er det det du sier?

 

PT

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...