Jump to content

Episode 1224 - Onsdag 4. Februar 2009


Hoff@

Recommended Posts

Mornings :biggrin:

 

En sidelengs/nedadgående start, akkurat som spådd.

 

Jeg har sittet og kikket gjennom årsoppgavene fra 2008, og det er rett og slett skremmende hvor mye omsetning og kurtasje det blir i løpet av ett helt år :happy:

 

Når det gjelder det enkelte aksjene så var ett bra overskudd i CREW tradingen den mest overraskete, der trodde jeg jeg lå i minus totalt sett.

 

En annen overraskelse var at jeg hadde tap i BEAR? utrolig men det var ikke mange trader i den.

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir sittende på sidelinjen i dag, for jeg er redd ADP Emplyer Services kl. 14,30, disse tallene gir en pekepinn på tallene til fredag, jeg frykter at tallene til fredag er grufulle :ohmy:

Link to comment
Share on other sites

Her var det ikke mange idag, hoffa!

 

Du tør ikke sitte med aksjene når tallene kommer eller? Jeg er fremdeles litt i minus på noe BULL, men vet ikke om jeg kanskje bør selge ut med litt tap. Bare så dumt om tallene ikke er elendige og vi får en reaksjon opp...

Link to comment
Share on other sites

Solgte Sevan i dag med grei gevinst. 6,2 --> 7,1 Gikk pent opp på nyheten om Goliat, men jeg har liten tro på at Sevan er aksjen som skal markant opp med det første.

 

Skal ikke reinvestere pengene helt ennå. Tror torsdag og i alle fall fredagen blir rød.. For øyeblikket er det telenor som frister mest, prisen er i dag høyere enn jeg tror den vil være om noen dager.

Link to comment
Share on other sites

Tok mine første trader på år og dager denne uka. Kjøpte AKFP til 7,5 og beholder den, selv om den har steget en krone. Kjøpte ikke så mange aksjer der.

 

Kjøpte AKSO i går til 30,40 og solgte i dag til 35. Første gevinst så lenge jeg kan huske! :ohmy:

 

Solgte YAR til 167. Den ble kjøpt på 182 i den villfarelsen at markedet skulle skikkelig opp igjen og har vært nede på 90-tallet. Begrenset tro på at den kommer mer enn en 10-er til opp før den stuper igjen, så da kan det være greit å gå ut.

 

Hadde planer om å triple opp i GOGL, men måtte ut av YAR først. Rakk ikke det før vi steg så pass kraftig at det er for sent. Ratene opp 15% i dag og Diana Shipping fortsetter å stige i dag òg. Dryships kan man jo ikke forholde seg til. Varierer jo med 25% opp eller ned fra dag til dag. Kjekk tradingsaksje, hvis man har baller av stål :cool:

 

Går nok ut av GOGL i løpet av uka, og venter på en ny dipp før jeg trøkker chipstacken inn igjen. Poker og aksjer går hånd i hånd... :happy:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...