Jump to content

Episode 1227 - Mandag 9. februar 2009


Hoff@

Recommended Posts

Mornings :biggrin:

 

Jeg sitter med bjørner fra fredag, og tror faktisk ikke vi skal opp så veldig mye fra start i dag, men vi får se.

Er på utkikk etter å plukke noe long i løpet av 1 uke, skal først 2 uker til Kenya, så rett til Malaysia i 2 uker, så da var tanken og plukke noe for long med en drøy SL. Noen forslag?

Link to comment
Share on other sites

Bjørner må vel være litt for høy risiko å sitte med nå. Det virker som om alle dårlige nyheter preller av på markedet, og overflyttingen fra rentepapirer til aksjemarkedet er i gang.

 

Med røde futter og oljepris ned, må dette gå til himmels i dag :blink:

 

Funcom må vel være en god anbefaling de neste fire ukene. :biggrin:

 

Lykke til !

Link to comment
Share on other sites

Mornings :biggrin:

 

Er på utkikk etter å plukke noe long i løpet av 1 uke, skal først 2 uker til Kenya, så rett til Malaysia i 2 uker, så da var tanken og plukke noe for long med en drøy SL. Noen forslag?

 

GGS. Legger frem resultat rundt 20 tror jeg. De skal være gjeldfrie og har oppdrag til utstyret sitt

Link to comment
Share on other sites

Noen forslag?

 

 

Jeg vet ikke om råd fra meg har særlig tyngde - la meg omformulere; råd fra meg burde ikke ha særlig tyngde, men jeg kan jo si det som så at hvis du har videre tro på tørrbulkmarkedet den nærmeste tiden, så kan det være noe å satse på.

Jeg har også litt tro på TEL, med en potensiell fin oppside. Den er riktignok mer langsiktig. Men vi kan jo få reaksjoner på resultat som kommer senere denne uken (correct me if I'm wrong).

STL ligger lavt i forhold til hvor den HAR ligget, sammenliknet med både børs og andre liknende aksjer.

Men jeg vet at du gjør dine egne vurderinger best. :)

Fortell oss gjerne hva du gjør. Alltid spennende å høre dine bevegelser.

Link to comment
Share on other sites

Har handlet litt FOE på 187,25 i dag, men avventer markedet med de store posisjonene nå.. :rolleyes:

 

Bjørnene mine tok jeg ut av porteføljen i dag morgen, litt svidde fingre... :blink:

Link to comment
Share on other sites

sånn ja, endelig begynner bjørnene å gi avkastning.

 

 

 

 

Grunnen til at de stiger nå er at jeg lempet dem ut, gikk lei. Føler det er lettere å shorte enkeltaksjer så jeg solgte RCL og tok en pen gevinst der isteden! Så nå er det trygt  :laugh: å gå inn i BEAR.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...