Jump to content

Episode 1245 - Torsdag 05. Mars 2009


Per Tore

Recommended Posts

Begynner å bli flink til å starte pitten no

 

Ble (u)frivillig eier av noe bjørner på 126,95 av kurven under ser vi at OSE steg bratt på slutten, og det er vel ikke gitt at USA går videre opp i dagene som følger.

 

Men OSE er jo lavt no og har bestått støtta på 200. PT

 

Clip_24.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hadde ikke mulighet til å følge med før nå. Ser at jeg ville ha solgt i panikk på topp (bunn) dersom jeg hadde fulgt med.

Har ikke solgtog vil bruke hoffa,metoden.

 

Fikk du solgt, PT? Ser ut som om vi skal opp igjen allerede...

 

Edit: Har lagt ut salg på 132,6

Link to comment
Share on other sites

Da går det rett nedover igjen. Ikke overraskende etter det merkelige rallyet igår. Irriterende å tenke på at jeg før børslutt på tirsdag var en hårsbredd på at min ordre på okser gikk inn. :mad: Det hadde blitt en pen gevinst på en dag.

 

Nå sitter jeg og venter på en ny sjanse, men venter nok til de er under 20. Ingen grunn til at bunnen er nådd. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

En liten hilsen fra Malaysia :biggrin:

Jeg har vært på reise snart i 20 dager nå og har ikke kjøpt eller solgt en eneste aksje, det er ny rekord på flere år. :ohmy:

 

Jeg spør meg selv om vi skal under 200, eller om detter er en slags bunn, ja ja jeg tviler på at jeg blir på kjøperen før en 10-12 dager da jeg setter nesen hjemover. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

En liten hilsen fra Malaysia :biggrin:

Jeg har vært på reise snart i 20 dager nå og har ikke kjøpt eller solgt en eneste aksje, det er ny rekord på flere år. :ohmy:

 

Jeg spør meg selv om vi skal under 200, eller om detter er en slags bunn, ja ja jeg tviler på at jeg blir på kjøperen før en 10-12 dager da jeg setter nesen hjemover. :rolleyes:

Kos deg masse! Vi savner deg her på forumet, og ser frem til du kommer tilbake. :cool:

Link to comment
Share on other sites

FAS ble litt for fristende på 2,89 :blink: Så nå venter jeg bare på ett skikkelig rally i morgen :ph34r: Når ikke TAA går veien, så må vel FAS gjøre det..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...