Jump to content

Episode 1249 - Onsdag 11. Mars 2009


Per Tore

Recommended Posts

Min følelse er at det like godt kan gå begge veier, altså ikke unaturlig med et rally noen dager. Det er jo nå vi skulle ha kvittet oss med fond. men tør vi

 

Jeg står fremdeles utenfor. Solgte TEL på 33 tallet

 

PT

 

Jo da litt bear på grunn en rekyll tilbake går bra. Men jeg tør ikke

Link to comment
Share on other sites

Er det noen flere enn meg som faktisk merker at de blir ganske irritert på regjeringen og oljefondets forvaltere når dere ser de helt grusomme tapene de har gjennomført.

 

Se f eks at 40% av tapene er direkte relatert til kjøp de begikk nettopp i 2008!!!!

 

Det er mine penger de har sløst bort!!!

 

Ikke bare synes jeg forvaltningen av fondet er helt feil, jeg synes også at risikogearingen de har hatt har vært helt forkastelig. jeg er både sint og flau på en gang...

Link to comment
Share on other sites

Enig med deg AndersBB

 

Her snakker vi om en kombinasjon av dårlig håndverk og feilaktig politikk. Vi må jo huske på at Stortinget besluttet ifjor sommer at aksjeandelen skulle opp fra 40 til 60 %. Da hadde jo faresignalene fra USA vært klare i lang tid allerede.

Link to comment
Share on other sites

Til Anders

 

Det er slik at jeg kjøper og selger på vei ned. Kjøpte sikkert noe på 33,20 og solgte på 33,8 eller noe sånnt. Det er alltid slik at jeg tar gevinst for tidlig.

 

Får ikke med de store oppgangene. Kunne ha kjøpt tidligere i dag men har brent meg før.

 

 

PT (Har minikurtasje og handler med små summer 40k om gangen)

Link to comment
Share on other sites

Jeg må også spørre om dette.

 

Hvordan ser dere på PAR om dagen? Er virkelig interessert i innspill! resultatene er jo ganske svake, jeg mener dette er et produkt med en relativt god oppside.

 

har dere bedre tro på supply/drilling om dagen? jeg snuser også på akso, men er svært usikker =/

 

Er helt umulig å skjønne markedet om dagen!!! :mad:

 

EDIT

PT: Jeg mente ikke å gjøre narr av deg på noen måte. håper du ikke tok deg nær av innlegget, det var ikke intensjonen! Jeg bare registerte at du nevnte salgsprisen din, mens du ikke nevnte kjøpsprisen. Du har jo også tidligere forklart at du har en tendens til å selge på lave priser, og det innlegget ditt kunne tolkes som om du forsøkte å vise dette igjen. Jeg tviler ikke på dine investeringsstrategier, du er helt sikkert mye mer erfaren og reffsikker i dine handler enn meg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...