Jump to content

Episode 1278 - fredag 24. april 2009


Hoff@

Recommended Posts

Mornings :biggrin:

 

På tide og åpne fredagen, det blir vel ganske nervøst og retningsløst fra starten, men hva med veien videre?

 

Sitter med REC short og TEL long i dag, får se hvordan det barker avsted, båten skal ut kl. 12,00 så etter det lar jeg børs være børs :laugh: :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Solgte ut AKSO på 41,55 pga tallene og guidingen fra National Oilwell Vargo.

 

Avventer inngang da jeg ikke kan følge med i dag.

 

Lykke til alle sammen! :biggrin::biggrin::biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med gevinst BB. Som nevnt solgte jeg TAA på top, men var uheldig og gikk inn igjen på 104. TAA har alltid imponert, men altså ikke denne gangen. Kom meg ut på 95,90 ikke dårlig.

 

Tips BB er da TAA om ei stund på 90. Det er jo et solid selskap. "Misunner" deg oppgangen i NAUR.

 

noen med gode investeringstips? har mest lyst til å bunkre opp ytterligere opp i NAUR, men har noen andre noen bedre forslag?
Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med gevinst BB. Som nevnt solgte jeg TAA på top, men var uheldig og gikk inn igjen på 104. TAA har alltid imponert, men altså ikke denne gangen. Kom meg ut på 95,90 ikke dårlig.

 

Tips BB er da TAA om ei stund på 90. Det er jo et solid selskap. "Misunner" deg oppgangen i NAUR.

 

Takker :) Det ble til at jeg kjøpte mer NAUR. men har ikke brent opp alt kruttet... TAA? Nah.. jeg har større tro på telenor om dagen. men selvfølgelig; også jeg ser at taa er et trygt selskap, men aksjen har steget nesten 30% siden nyttår. slik jeg ser det har telenor større potensiale for oppgang (og større risiko)

 

Ingen grunn til misunnelse. Har ikke inkassert noen gevinst ennå. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Da tar vi vel i mot himmelferden for AKER ASA, etter å ha lastet opp mer på 110-118-tallet :-)

 

BON skikker seg vel den også nå om dagen :-)

 

Men alle må passe seg også, trial up the stop loss limit, max 4-5% loss så er det exit.

 

Irriterer meg litt at jeg hade for mye annet å styre med i mars....og ikke hadde tid nok til å se igjennom dippen med påfølgende økning av eksponeringen i aksjer. Men jeg tror kanskje jeg skal ta aksjon på alvor kommende uker ... så kanskje jeg slipper å irritere meg videre... ved snart å øke til -75%-aksjeeksponering..

 

De enorme likviditetene worldwide som kun får 0-2% årlig bankrente er nok ikke fornøyd, og langtfra alle kan kjøpe selskapsobligasjoner til konkursprisingspriser...

 

Det vil bli en råvareboom hinsides all fornuft snart, og det vil være en av få måter å ikke bli rammet av kommende inflasjon ved å være investert.

 

Direkte hyggelig ville det også være om SDRL nå kupper PetroMena-riggene på billigsalg :-)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...