Jump to content

Traders Pit - Epsiode 70 - Fredag 2.juli 2004


Hoff@

Recommended Posts

Så er vi igang igjen, nye lodder nye gevinster, eller må jeg si tap i dag??

Ser litt blandet ut for øyeblikket, London opp mens resten av europa svakt ned.

Ikke rart etter en ganske klar nedgang på Nasse i går.

 

Jeg sitter bare med akjser i CRU og SIN nå, skal på ferie til uken så det er ikke sikkert jeg kjøper noe i dag :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

Link to comment
Share on other sites

Så ligger hele europa badet i RØDT

 

Er enig med Pirelli det ser ut som en impulsløs dag, dog er der ting som skjer. På statistikkfronten kommer USA med arbeidsmarkedsrapport for juni (kl. 14.30) mens det halvannen time senere slippes tall for industriordre i mai. Så dagen går vel med til å vente på tallene.

Link to comment
Share on other sites

Dollar ligger nå rundt 7,- NOK. Jeg håper dollar beveger seg opp mot 7,50- samtidig som Euro svekkes. Det hadde vært kanon med tanke på selskapene i min portefølje (NOI, AKY, AKVER).

 

Noen som har noen tanker rundt fremtidig valutautvikling?

Link to comment
Share on other sites

Nesten så jeg ler så jeg griner over utviklingen i Tomra i dag. Den smeller i begge retninger. Alt pga noe som ikke er nyheter men bekreftelser. Den ene vinklet positivt og den andre negativt.

 

Artig å kjøre karusell. Jeg er svimmel, men ikke pokker om jeg vil av nå!

Link to comment
Share on other sites

Ser ut til at pilene peker nedover over alt nå, borsett fra gull som ligger og stanger under 400 merket.

Det er bare 10 min til tallene for industriordre i mai slippes, kansje det kan snu USA, uansett stenger vi dørene her på bjerget, så da er det lite vi kan gjøre.

:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...