Jump to content

Traders Pit - Episode 73 - Onsdag 7.juli 2004


Utzi

Recommended Posts

Jeg sitter klistret. Solgte SUO på 22,2 idag.

Avventer med TAD, den er sterk nå, 36K på 16,5 osv.

OTR er jeg long i, så trader ikek, for lite oms, og for stor spread til et nå om dagen (tror de 3K på 23,6 er ASC med skjult på 30K)

Ha sitter du med?

Link to comment
Share on other sites

Har litt TAD. Fisker litt TAA, men det ser ikke ut som den vil komme ned til meg. Kanskje jeg er litt for optimistisk. Fisker ORK også. Trodde den skulle under 175 i dag, men har ikke vist tegn til det enda.

 

Gullprisen stiger jo, men CRU viser ikke akkurat det. Kanskje den kan komme seg. Rundt 6,- pleier den kjo uansett å være grei.

 

Mange muligheter i dag. STL var jo én.

 

Mao. Jeg bruker dagen til å fiske litt. Nasse blir vel rød i kveld også, så kanskje blir det fler muligheter i morgen.

 

Uansett.

Link to comment
Share on other sites

blir det noe fisk, da;)

 

Jeg hadde håpert å få 16,9 for TAD, men må visst jekke ned kravet litt...

hmm

 

er ikke sikkert nasdaq blir rød, det får jo være grenser for endtur.. falt for mye igår tror jeg..

Link to comment
Share on other sites

Velger å avvente TAA fiskingen, så jeg trekker orderen.

 

Få ORK under 175 da. LBI (samt en del andre) synes tydligvis det er rasende festlig å kjøpe på 175,5. Tullinger :?

 

Nåja.

 

Tror CRU kan bli fin fremover hvis gullprisen fortsetter slik. Nå er det litt lite volum.

Link to comment
Share on other sites

kom ikke inn og fik svart deg. jeg lastet TAD på 16,6 idag.. usikekr på om den stiger imorgen, var litt mye selgere på slutten synes jeg..

 

BRa du fikk fisk;) Jeg tror NASDAQ skla opp mot 2000..så tror det "varer"

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...