Jump to content

PHO hva er Photocure verdt? Utgangspunkt i fondsfinans sin 4Q11e analyse


Snøffelen

Recommended Posts

Ja avtalen med Salix er nesten latterlig naiv. Det var jo i fase 2 og har gått med på minimale utbetalinger (up front) fordi man reformulerer til oralt produkt. På Cevira må de vise at de har lært, og der sitter de attpåtil med et fantastisk produkt, og mange beilere. Driter de seg ut der bør det trille noen hoder!

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser litt på regnskapet til PHO for Q3. Noen som vet: Er inntekt- og milepelsinnbetalinger under kategorien "Dermatologi - partner" (ca. 4.8 mill), s.16 i Q3 rapporten, kun knyttet til Metvix salget? Dette utgjør faktisk rundt 20. mill i inntekt for 2012.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tro på at vi kan få utbytte i 2013. Dette begrunner jeg med at Photocure pr i dag har en sterk kontantbeholdning, 273.8mill pr Q3-12, og at de i desember, slik jeg har tolket det, vil få utbetalt 3 mill euro fra Galderma ifm Metvix salget (som allerede er resultatført, men ikke utbetalt). Forutsatt at Cevira innfrir, og at ledelsen i Photocure evner å fremforhandle en god up-front utbetaling, kan det utløse en utbetaling kanskje opp mot 200 mill (eller mer). Photocure har allerede en sterk kontantbeholdning - i tillegg til en bokført utsatt skattefordel på nesten 40 mill (betyr at Photocure så og si slipper unna med skatt ved en up-front opp mot 200 mill), så det er ingen grunn til at ikke hele up-front beløpet utbetales som utbytte hvis forutsetningene slår til. Jeg ser for meg følgende mulighet for utbytte rolleyes.gif :

 

1. Metvix utbetaling: ca. 1 NOK/aksje happy.png

 

2. Cevira avtale: i området 2 til 10 NOK/aksje biggrin.png

 

....som om ikke det var nok vil det sannsynligvis også komme milepelsutbetalinger fra Salix på Lumacan. Og kanskje også en overraskelse når det gjelder Visonac....blink.png

Link to comment
Share on other sites

Jeg trodde på det samme før Q3, men nå ser jeg ikke hvordan selskapet kan betale utbytte i 2013. Selskapet taper store summer hvert kvartal og inntektene fra produktsalg har i praksis stått på stedet hvil. Cashbeholdningen er halvert i løpet av noen kvartaler fra ca. 400 mill.

 

Selskapet trenger kommersiell suksess noe ledelsen ikke er i stand til å levere og vi trenger nye ledelse. Hestdal bør bort så raskt som mulig. Jeg tror ikke Ceviraresultatet vil gi noe løft. Resultatet sier ingenting om potensialet til produktet og er det noe Photocure har klart så er det å underprestere på salg. Da må vi vente på en lisensavtale og i kjent Hestdal stil så klarer han sikkert å rote til up front betingelsene på en latterlig måte. Jeg tror ikke en lisensavtale kommer før secondary endpoint er ferdig og da må vi vente til andre halvdel av 2013!

 

 

 

Dette er første gang siden 2010 jeg følger at Photocure er greit priset og da må jeg stille meg selv spørsmålet og det er verd å være med videre.

 

Jeg TROR også Photocure under Hestdal har fylt organisasjonen med middelmådigheter både i USA og i Norge. Den nye CFO imponerer ingen og resultatene fra USA er elendige både for Allumera og Cysview. Det er mulig at Hestdal kan fjerne potensialet 100% hvis han fortsetter noen år til. Jeg blir rett og slett rasende av å høre på Hestdal når han kommenterer salget og kvartalet. Han bør slutte med disse latterlige kommentarene om sterkt kvartal og sterkt salg når vi som lever i den virkelige verden vet at dette ikke er realitetene.

Edited by Medisinmannen
Link to comment
Share on other sites

FoU-porteføljen er jo knallsterk, og synes Photocure leverer faglig. Men det som virkelig bekymrer meg er hvordan Photocures fantastiske teknologiplattform og suverene produkter FORVALTES OG KAPITALISERES PÅ!!

 

For det første har jo avtalene de har inngått vært latterlig dårlige og naive, først Metvix med med Galderama, så Hexvix med GE, hvor kjøperne omtrent ga blaffen i produktene. Først når Metvix ble solgt "kom det for en dag" at produktet var verdifult.

Så kom avtalen med Salix, hvor Salix får prøve og feile med produktet. Lykkes de med en oral formulering så er det jo gull for både Salix og Photocure, men mislykkes de så har jo Salix brukt relativt lite penger, og Photocure får "next to nothing" ut av det. Og det viktige bakteppet her er jo at Lumacan var i fase II og er et produkt med stort potensial. Det er faktisk Photocure som har utviklet det for våre penger.

 

Jeg er derfor nervøs for at Visonac og Cevira skusles bort, og "bevisene" er GE, Salix og Hexvix/Cysview-salg.

 

Og som jeg har sagt før så er det regulatoriske, kliniske og kommersielle fremganger som gir pharma-selskaper verdi. All honnør til ledelse og ansatte i Photocure for faglig dyktighet og meget solid arbeid. Men kommersielt burde det vært mulig til å fått det til bedre. Trodde aldri jeg skulle si det men nå trenger vi faktisk noen blåruss her.

Edited by Snøffelen
Link to comment
Share on other sites

Vi trenger en sterk leder som våger å presse på og som stiller krav til organisasjonen. Det er merkelig når de ledende ansatte for opp mot maksimalt i måloppnåelse for sine opsjoner når selskapet mislykkes så til de grader kommersielt. Hestdal uttrykker også at han er veldig fornøyd med resultatene!!!! CFO er en blåruss og selskapet har controller m.m. Vi trenger en toppleder med en solid track record i kommersiell suksess og vi trenger det fort FØR Hestdal lar organisasjonen kommer med en elendig lisensavtale for Cevira.

 

Det er mulig jeg er alt for negativ nå, men å høre Hestdal når han skryter over Q3 tallene gjør meg skuffet, sint og overrasket.

 

La du merke til hvor rask han var å avbryte spørsmålsrunden? Jeg stilte spørsmål på web og det ble ikke besvart.

Link to comment
Share on other sites

Fikk ikke med meg webcasten, men ser at de har lagt den ut på hjemmesiden sin, i motsetning til sist. Men da fikk de jo etter sigende noen spørsmål de ikke klarte å svare på skikkelig.

Men ser nå til min forbauselse at også Q2-webcasten ligger ute! Er den nylig agt ut?? Kan ikke huske å ha sett den før. Og kommer til å kikke på den også!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg stilte spørsmål om antall scope i USA. Hvorfor går dette senere enn først guidet.

 

Jeg stilte spørsmål og Lumacan og jeg stilte spørsmål om hvorfor salgsutviklingen i USA og hvorfor det nesten ikke selges tester der. Sammenligner man salget i Norden Q3 2011 med Q32012 salget så er det omsatt for 0,7 mill. i USA. Dette salget er gjørt på mellom 17-27 klinikker. Noe som tilsvarer 0,15 - 0,09 tester per dag på de operative klinikkene. 164 pasienter har fått cysview.

 

Dette er Hestdal tilsynelatende fornøyd med!!!

 

Det begynner nå å bli klarere hvorfor Ferd, Orkla og alle industrielle investorer har dumpet aksjene sine i Photocure. Selskapet er lite aksjonærvennlig og fokuset er på norsk forskning og gode betingelser for ledelsen gjennom ekstremt gode opsjonsavtaler uten at de ansatte har noen reelle mål å forholde seg til.

 

Jeg selger ikke aksjene mine nå, men jeg har ikke tenkt å være aksjonær lenge hvis Hestdal skal fortsette som leder.

Link to comment
Share on other sites

De sier jo ikke noe om hvordan salget fordeler seg i US versus Norden, men om salget i US er bedre enne 0,7 i US så har det jo gått ned i Norden!

 

Uansett hvordan du vrir og vender på det så er det ikke bra. Men det mest sannsynlige er jo at det ikke skjer noe i US. For jeg mener å huske å ha sett noe sted at salget i Q2 i US var på 0,38 mill. Og hvis det var med 17 scopes så stemmer det vel bra med at det er svak økning i Norden og svak økning i US når det nå er 27 scopes i US.

 

Det er utrolig svakt at de ikke har klart å kapitalsiere på et så godt produkt som Hexvix/Cysview. Det er jo ikke slik at det er en lovende produktkandidat i preklinisk, eller i fase 1, 2 eller 3 for den saks skyld. Og heller ikke et lansert produkt med potensiale. Faktum er jo at man i Danmark har over 60% markedsandel (mot en 10 til 15% ellers i Europa). Produktet har faktisk lykkes i et marked allerede. Mulig det er leger og fagfolk i Danmark som "har skylda", eller kanskje det er selskapet, Photocure, selv. Hvem vet, poenget er at potensialet allerede er bevist. Og faktum er at det er jo skjedd FØR recurrence survival studiet resulatene kom.

Alt ligger altså til rette for at det skal være mulig å få det til.

 

Kanskje det ikke er så enkelt, men utenifra ser det absolutt ut som om dette er noe som bør være mulig å lykkes med. Og synes styret har et ansvar her, for i verste fall er det jo en god indikasjon på hva som kan skje med de andre produktene om de ikke lykkes på rett måte.

 

Har sagt det før, og gjenntar det gjerne. Jeg er overbevist om at de beste fagfolkene jobber i Photocure, Hestdal inkludert. Hva de har fått til, og fått frem, er utrolig imponerende; Metvix, Hexvix, Visonac til fase 3, Cevira snart til fase 3 og spin offen PCIB, jeg bare nevner.

MEN når det kommer til å kapitalisere på denne fantastisk utførte jobben, så begynner jeg å bli usikker på om de rette menneskene er på rett plass.

 

Hvis styret mener det er slik, så mener de vel det, og jeg har stor tillit til de som sitter i styret. Men om de faktisk mener det det vet vi jo ikke...

Link to comment
Share on other sites

Hestdal kom også med et annet utsagn som jeg tror er feil. Han påstod at pasient awareness øker i USA, bl.a. gjennom BCAN. Jeg følger BCAN tett og opplever det stikk motsatt. Interessen i pasientforum er lavere enn noen gang og det skrives nesten ikke noe om cysview, PDD, blue light C. osv.

 

Et annet verktøy en kan bruker er google søketrender (FOF bruker det samme, tidligere insight).

 

Cysview har så liten interesse/datagrunnlag at det ikke er mulig å få frem en grafisk fremstilling. Det har vært tre registreringer siden 2004. Juni 2010 høyest (FDA godkjenning mai 2010). Neste var august 2011 og så fikk vi en ny registrering..........der oppdaget jeg noe..........då fikk vi tall både for august og september 2012!!!!!Nå skal det bli veldig interessant å se om det er grunnlag nok for å gi tall i oktober også. Før første gang så har det vært to påfølgende måneder med nok søk på google etter "cysview" slik søkene har blitt registrert og får vi tall for oktober så blir det tre påfølgende måneder. Dette oppdaget jeg når jeg skrev innlegget.

 

Ved nærmere ettertanke så er dette veldig positivt. Det har vært reg. data to ganger tidligere og da i forbindelse med FDA godkjenning og andre store nyheter. Nå har det ikke vært noen nyheter med interessen tar seg opp. Det må være pasienter som søker etter info og det er ekstremt viktig at pasienter også er informert og velger Cysview centers og da bør Photocure klare å få opp navnene på Cysview center på websiden cysvire.net.

 

Nå tror jeg Hestdal har rett og jeg håper ikke innlegget ble rotete!

 

 

 

Når det gjelder Hexvix så har det søkeordet hatt treff hele tiden og høyest var det mai 2008. Interessen har vært dalende etter dette. Tyskland står for all interessen.

 

Interessen for Photocure har vært stabil etter oktober 2007. Interessen er fra Norge.

 

Allumera har hatt en stigende kurve siden lansering........

 

Visonac og Lumacan har ingen registreringer.

 

Cevira derimot hadde første og høyeste interesse mars 2011 (siste undersøkelsen og bra pressedekning). Det er interessant å se at det har vært bra interesse og treff både august og september 2012 uten at det har vært noen nyheter rundt Cevira!!!

Edited by Medisinmannen
Link to comment
Share on other sites

De sier jo ikke noe om hvordan salget fordeler seg i US versus Norden, men om salget i US er bedre enne 0,7 i US så har det jo gått ned i Norden!

 

Uansett hvordan du vrir og vender på det så er det ikke bra. Men det mest sannsynlige er jo at det ikke skjer noe i US. For jeg mener å huske å ha sett noe sted at salget i Q2 i US var på 0,38 mill. Og hvis det var med 17 scopes så stemmer det vel bra med at det er svak økning i Norden og svak økning i US når det nå er 27 scopes i US.

 

 

Tallene er klar. 2% økning av salget i Norden og omsetningen Q3 2011 var på 5,7 mill. Salget Q3 2012 var på 6,5 dvs. det var solgt tester for ca. 0,8 mill. i USA.

 

Det var ca. 17 scope ved starten av kvartalet og 27 ved utgangen og det er ikke mulig å gi en nøyaktig antall på omsetning per scope.

Edited by Medisinmannen
Link to comment
Share on other sites

Faktum er jo at man i Danmark har over 60% markedsandel (mot en 10 til 15% ellers i Europa). Produktet har faktisk lykkes i et marked allerede. Mulig det er leger og fagfolk i Danmark som "har skylda", eller kanskje det er selskapet, Photocure, selv. Hvem vet, poenget er at potensialet allerede er bevist. Og faktum er at det er jo skjedd FØR recurrence survival studiet resulatene kom.

Alt ligger altså til rette for at det skal være mulig å få det til.

 

 

 

Danmark har hatt stor fokus på blærekreft ref. en artikkel jeg har vist til tidligere. Danmark har historisk sett hatt høyest dødelighet i vesten innen blærekreft og har siden 2004 jobbet målrettet for å redusere dette. PDD er nevnt som en av årsakene til suksess og redusert dødelighet fikk de etter 2006 noe som kan være en indikasjon på at hexvix har en stor del av æren.

 

Hexvix har vært en fiasko i Norden også utenom Danmark. Danmark er så lite at det holder med en ledende urolog (opinionleder) som mener hexvix er bra så har man et godt markedsgrep. Jeg tror ikke vi skal gi Photocure noe kred. i markedsarbeidet i Danmark. Jeg tror det viser at produktet er bra. Danmark har hatt utrolige resultat innen blærekreft. Nå følger Norge og Sverige etter.

Edited by Medisinmannen
Link to comment
Share on other sites

Har ikke mistet mer troen på selskapet enn at jeg fortsetter å kjøpe noen småposter noen ganger i uka. Tok meg en liten post på 100 stk på 36,20 i dag. Men er fortsatt frustrert over den dårlige kapitaliseringen av verdiene som faktisk ligger i selskapet. Håper noen skjerper seg asap, eller at styret tar grep

Link to comment
Share on other sites

Så at Merlin hadde postet en post-Q3-analyse fra DNB på HO-forumet:

 

Innlegg av: Merlin (29.10.12 11:43 ), lest 89 ganger

Ticker: PHO

Pho DnB bull på Pho's medisinportefølje! Spår inntektsløft.

 

Q3 contained few surprises. Hexvix sales are progressing as expected and we anticipate a significant lift in revenue going into 2013. Clinical data on Cevira is due to be reported within the next two months, which together with rapid growth in US Cysview sales should focus investors’ attention on Photocure’s underlying values. We maintain our BUY recommendation and target price of NOK 45.

 

Q3 report. Revenue was NOK23.8m, versus our estimate of NOK19.7m. The deviation is mainly explained by a non-cash milestone payment. Operating profit was NOK-27m versus our NOK-33m. The cash balance was NOK274m at the end of the quarter.

 

Hexvix/Cysview. Revenue growth from the Hexvix/Cysview operations was 22% YOY, mainly explained by a rise in the realised price. Photocure’s own sales volume rose by 21%, while partner volumes increased by 4%. We expect to see a significant jump in both partner and Photocure sales going into 2013. The company is still confident that 40–50 blue light scopes will be placed in US hospitals by year-end, which will drive sales. By the end of Q3, the number of blue light scopes in the US market was 27.

 

Dermatology. Allumera operations will be discontinued as previously announced, and the company expects costs related to the closure to total NOK4m in Q4 2012. Visonac, a very promising product in our view, is in phase III preparations. We value the project at cNOK250m (unrisked), but believe there could be significant upside to valuation both due to the favourable US reimbursement regimes on acne treatment and the product’s believed efficacy compared to products currently available.

 

Upcoming catalyst. The phase IIb results on Cevira are expected this quarter. According to the company, there is “significant interest from potential partners”.

 

Conclusion and recommendation. We maintain our BUY recommendation and SOTP-based target price of NOK45."

 

Selv om jeg mener at FoU-porteføljen har større verdi enn det DNB mener så er vi jo i alle fall enig om at Visonac er et meget lovende produkt. Og det jo hyggelig å se at de mener at Hexvix/Cysview-salget vil få god fart utover i 2013, men skulle tro at det krever litt mer enn bare 40 til 50 scopes når 27 scopes gir 0,8 mill i inntekter....

 

Nå går vi bare og venter på Cevira-nyheterhuh.png

Link to comment
Share on other sites

Det er klart at det tar lengre tid å få til omsetning med Cysview enn et produkt som krever en tablett og så er jobber gjort. Det er en bakdel mtp hvor lang tid det tar før peak sales nås, men apparatene som er i bruk genererer nesten ikke inntekter og salg av enheter. Pasienter og vanlige leger kjenner lite til produktet og fordelene og da vil de ikke bevisst velge et Cysview center.

 

Jeg tror det er på høy tid å ta noen organisatoriske grep. Vi kan ikke ha en toppleder som er strålene fornøyd med resultatene fra Q3 selv om det er kjekt at det nå er vekst så er veksten treg og antall scope utplasseringer var skuffende.

 

Når vi snakker om verdien av pipelinen så tror jeg Photocure må vise at de kan få til kommersiell suksess med sine produkter før investorer får tro på at f.eks. Cevira, Visonac og Lumacan kan bli suksesser. Frem til nå så har alle produktene til Photocure vært kommersielle fiaskoer og i så måte er Photocure pr .i dag høyrisiko og ikke verd mer enn det markedet priser selskapet til.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ser man på blodbadet i Clavis så kan man prise seg lykkelig over å sitte i Photocure som har en etablert teknologi som har markedsadgang. Dette er sterkt undervurdert. Vi kan være kritisk til ledelsen i Photocure, men den teknologiske "grunnstammen" er sterk og jeg tror vi får noen gode år foran oss. Regner med Algeta vil få en tøff fase når Alpharadin skal kommersialiseres for fullt og at Photocure befester sin posisjon som "The Star of Norwegian Biotech".

 

DNM har et ufortjent rykte på seg som dyktig i biotek. Selskapet har anbefalt Algeta, Diagenic og Clavis og resultatene er ikke spesielt overbevisende selv om Algeta har vært en god investering for mange. Jeg tror at Photocure vil bli den største suksessen av alle de norske biotekselskapene.

 

Clavis gikk fra å være priset 3 ganger så mye som Photocure til under en tredjedel. Nå klager småaksjonærene som ikke har begreper om risiko.

 

 

Flere biotekaksjer faller i dag og det ser ut som aksjonærer har forstått at det er risiko forbundet med biotek. Det ser ut som Photocure også skal ned og dette pga investorer som sikkert ikke ser forskjellen mellom selskapene.

Edited by Medisinmannen
Link to comment
Share on other sites

Fyttegrisen, hadde ikke sjekket aksjekursene før jeg leste ditt nye innlegg her på aksjeforumet så jeg skjønte ikke helt hva som hadde skjedd i Clavis.

Hadde derimot vært innom PHO-aksjekursen for å sjekke ståa der, og stussa litt på 3500 stk til salgs på 36,00. Min første tanke da var at han NONeren fortsatt var på bærtur, men nå fortstår jeg jo at det var Clavis som var årsaken. En sånn biotekskrell kan jo skremme vannet av en uopplyst biotek-aksjonær.

 

Dette viser hvor viktig det er å forstå hva teknologien egentlig er i biotek, og aldri la seg blende av hva meglerhus sier. For de er bare interessert i en aksje med stor omsetning, for det er omsetning de lever av. Og i biotek har de jo alltid sitt på det tørre for "alle" vet jo at biotek er stor risiko.

 

Det positive med dette er jo at det kanskje gir noen gode kjøpsmuligheter i PHO.

 

Det kjipe er at dette er en solid nedtur for norsk biotek.

For de som sitter i Algeta bør dette være en tankevekker, for selv om meglerhus gir inntrykk av at det er 99% sikkert at de vil lykkes, ja så er det altså ikke det.

 

Clavis-maskren er også et slags godt nytt for PCIB, for Clavis sin Lipid Vektor Teknologi er en slags konkurent til PCIB; hvordan få cellegiften dit den skal.

Har hele tiden hatt mer tro på PCIB.

 

En annen interessant effekt av dette er jo timingen i forhold til Cevira-studiet. For Clavis er ferdig nå som DNB-objekt, omsetningsmessig. Javisst kan Clavis stige masse når ting får roa seg ned, kanskje gjor noen justeringer etc. Men da får vi en "Diag-aksje" med stor volatilitet og liten omsetning i kroner og øre.

Photocure er perfekt posisjonert til å bli den neste aksjen DNB tar tak i og markedet glemmer fort, dvs hvis Algeta mislykkes får DNB er inne i Photocure så mislykkes DNB også, for da har de 2 megaflopper. Calvis sin nedtur kan pardaoksalt nok gi luft under vingene for PHO, og for DNB er Cevira perfekt timing til å unngå å mislykkes i norsk biotek.

Edited by Snøffelen
Link to comment
Share on other sites

Meglerhusene har vurdert det som meget sannsynlig at studiet skulle lykkes.......

 

Har fått meg en skikkelig påminnelse jeg også og det er godt å sitte i Photocure og Navamedic mtp biotek.

 

Litt spesielt dette. Det er dager igjen til Photocure kommer med sitt resultat og jeg blir ikke overrasket over den brå endringen der Photocure har gått fra å være verdsatt ti l1/3 av Clavis til å bli priset mange ganger med.

 

Det er vel mange som nå spekulerer i om dette er en overreaksjon og at det er håp med de andre produktkandidatene..... Hvis disse baserer seg på samme teknologi så sliter Clavis virkelig.

Link to comment
Share on other sites

Det er faktisk Photocure som akkurat nå straffes hardest av de andre biotekselskapene! Det forteller alt om hvor manglende innsikt bransjen har. Det er DNM som sender kursen ned. En god kjøpsanledning!

 

Når det gjelder Photocure så er det også risiko. Når det gjelder Cevira resultatene så vet vi at HPV lesjonene ofte forsvinner av seg selv, men det er også stor forskjell rent statistisk frem til nå mellom placebo og Cevira.

 

Husk Snøffelen: Nå teller vi dager og ikke måneder til resultatet foreligger. Resultatet kan komme i morgen og vi har ikke hatt noe forventningsrally, snarere tvert i mot.

Edited by Medisinmannen
Link to comment
Share on other sites

Hvis du tenker på hva jeg skrev i mitt forrige innlegg er det nok ikke tilfeldig at det er akkurat DNB som dumper ut noen tusen aksjer i PHO. Kursen var på vei opp nå, og anledningen til å sende kursen ned å bryte trenden er god for DNB, da kan de kanskje hamstre litt frem mot Cevira-nyheten, for så å komme med en anbefaling. Selv benyttet jeg dagen med å ta en liten slant, 50 aksjer. Flere bør benytte seg nå, for justert for Visonac i fase III så er dagens nivåer like gode som de på rundt 27 kroner for et år siden. Og PHO-kursen er jo egentlig allerede ferdiggrusa.

Link to comment
Share on other sites

FOF og jeg kjoeper i dag mens det er NONeren som fortsetter aa selge. I all beskjedenhet så er det et godt tegn. Og for alle praktiske formaal; det er bare en NONer som selger, saa snart han er ferdig saa gaar det oppover.

 

Er fortsatt overrasket over at ikke flere Algeta-aksjonaerer selger (for aa kjoepe Photocure). Det som skjedde med Clavis i dag er helt umulig at skal skje med PHO.

 

Man kan kanskje si at PHO ikke har faatt ut det kommersielle, men det faglige er i alle fall på plass, og boersens desidert beste risk/reward case. Akkurat det boer folk merke seg på en dag som denne, moderat risiko, og meget hoey reward

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...