Jump to content

Traders Pit - Episode 82 - Tirsdag 20. juli 2004


Hoff@

Recommended Posts

God formiddag, jeg følte det var rett å starte med riktig dag :wink:

Det er en sidelengs utvikling i dag også, men jeg er redd for at investorer mister tålmodigheten og da kan vi få en kraftigere nedgang.

Jeg blir litt lei også, men vil muligens prøve meg på bunnfiske i GOD i dag, den ligger perfekt teknisk, men omsetningen er jo nesten lik null, og da er det vanskelig å komme seg ut igjen :wink::wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo tildels gode nyheter fra EDB i dag, og i skrivende stundt er den opp 2.27%

 

Vel, jeg har ikke likvide midler til å gå inn i den - mine hardt tjente studentpenger skal brukes på ferietur i stedet. Men hvor langt burde EDB stige i dag? Vil det snu trenden til stigende, eller trengs det mer en et godt resultat fra selskapet? IBM var vel ikke så negative sist jeg hørte. Hva sier profetene om IT-sektoren?

 

Ellers venter jeg på at Stocknet og Nordnet skal få fikset sakene - så jeg kan prøve meg på Wintrade.

Link to comment
Share on other sites

Driver å "leker" meg med Yara. Kjøpte i går til 58,25. Var nok litt for rask da kursen gikk ned til 57,25 på sluttbudrunden.

Lavest i dag er 57,75. Flere meglerhus har oppgradert og oppjustert kurmålet til 65-70.

Tiden vil vise om jeg er en idiot eller vinner.

 

Det var bra du gjorde at det ble tirsdag i dag. Jeg hater mandager :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...