Jump to content

orion analyse


Recommended Posts

Jeg abbonerte på dagens analyse for etpar år siden.

Var meget godt fornøyd med det som ble levert.

Det er bare en bakdel og det er prisen.

Synes at 14000 kr er mye.

Jeg vil anbefale deg å ta en prøveperiode på 2 måneder. Tror det koster ca 500.

Link to comment
Share on other sites

Jeg abonnerer og er meget godt fornøyd. Der for du grundige/gode analyser og i noen tilfeller kursdrivende info. Mest av alt bruker jeg Orion for å få frem fundamental info for å redusere risikoen/nedsiden.

Link to comment
Share on other sites

Mnd-analysen er veldig bra og gir et fint bilde av hva som skjer i forskjellige markeder og sektorer. Leser ikke dagens analyse eller ukesanalysen, men ukesanalysen (børsblikk) er kun opplisting av endel selskaper med noen få ord i kommentar + tre karaktervurderinger (fundamental+teknisk+Relativ styrke). Den er ikke veldig informativ, men gir grei støtte i beslutninger. Dagens analyse gir mer kjøtt på beinet ift at de har noen "dagens case", men korte analyser av noen selskaper.

 

Jeg er av den oppfatning av at Orion analyse er en av de bedre på markedet! Men hadde neppe bet. 14' i året (selv om du kan trekke fra 28% på skatten)!

 

Du kan evt ringe de og få en "pakke" etter ditt behov!

 

Nedfortelling sier dette nylig på ST:

Ikke noe problem å få en "skreddersydd" pakke til en pris langt under 14 000.

 

Ett årsabo. med Dagens Analyse, Mnd. Analyse (som nedlastnings dokument) og sms - tjenesten deres fås til ca. 8 000,- . Dette er jo selvsagt utgifter som er fradragsberettiget.

Har selv en litt dyrere ordning som jeg lett har tjent inn igjen flerfoldige ganger iløpet av høsten.

 

Sikkert mange som har en betydlig bedre avkastning med enkelt / noen få selskaper enn Orions modellportefølje, men de opererer tross alt med 10 selskaper inne hele tiden.

 

Er selv meget godt fornøyd med Orion, men følger de langt fra slavisk.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...