Jump to content

Mindre aktivitet


kristian1

Recommended Posts

Det nye systemet med 'trainee' og 'medlem' er bare tull, og vil føre til mindre aktivitet på forumet. Adjø.

 

Det vil vise seg. Nå er det blitt innført i en prøveperiode, så får statistikken avgjøre om det er et system som skal bli værende eller ikke.

 

Det burde absolutt være overkommelig for de fleste å skrive 5 innlegg i løpet av en dag.

Link to comment
Share on other sites

Men et sted står det at man må skrive 50 innlegg for å bli medlem, se bare her:

 

Episode 787 - Onsdag 09. mai 2007 Start morgendagens pit med litt informasjon.

 

Alle nye medlemmer her på Aksjeforumet.no blir nå automatisk plassert i en gruppe kalt "Trainee". Her blir man værende til man har skrevet 50 innlegg. Man blir da flyttet opp til gruppen "Medlem".

 

 

 

 

Hva er riktig? 5 eller 50 ??

 

Joe

Link to comment
Share on other sites

Men et sted står det at man må skrive 50 innlegg for å bli medlem, se bare her:

 

Episode 787 - Onsdag 09. mai 2007 Start morgendagens pit med litt informasjon.

 

Alle nye medlemmer her på Aksjeforumet.no blir nå automatisk plassert i en gruppe kalt "Trainee". Her blir man værende til man har skrevet 50 innlegg. Man blir da flyttet opp til gruppen "Medlem".

Hva er riktig? 5 eller 50 ??

 

Joe

 

5 - FEM innlegg er det riktige tallet. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Her blir man stengt ute fra forumet med beskjed om at man må legge inn spam for å få tilgang igjen. Det er omtrent toppen av idioti!

 

Er ingen som har fått beskjed om å legge inn spam. All spam vil bli slettet. Det eneste vi krever er at tidligere medlemmer som allerede har skrevet 5 innlegg skriver èt innlegg for å vise at de fremdeles er aktive brukere, eller sende en PM til meg så får jeg flyttet de over til rett gruppe.

Link to comment
Share on other sites

Det vil vise seg. Nå er det blitt innført i en prøveperiode, så får statistikken avgjøre om det er et system som skal bli værende eller ikke.

 

Det burde absolutt være overkommelig for de fleste å skrive 5 innlegg i løpet av en dag.

 

Vil det si at når f.eks. jeg har skrevet de 5 innleggene for å bli medlem, så blir jeg nødt til å gjøre det hver dag for å opprettholde statusen som "medlem" ?

Link to comment
Share on other sites

Vil det si at når f.eks. jeg har skrevet de 5 innleggene for å bli medlem, så blir jeg nødt til å gjøre det hver dag for å opprettholde statusen som "medlem" ?

 

Selvfølgelig skal du få slippe det! :smile:

 

Men vi setter pris på hvis du gjør det... :happy:

Link to comment
Share on other sites

Kan forsåvidt forstå tiltaket, men syns også det blir litt dumt.

 

(3 poster igjen :smile: )

 

Noe må man jo prøve for å få aktivitet i forumet. :smile: Ser allerede nå, bare noen få uker etter tiltaket at flere medlemmer som tidligere har har vært stille har tatt tastaturet fatt, og de aller fleste har svært nyttig kompetanse innabords, noe andre medlemmer nyter godt av. :smile:

 

Skulle det være noen som syns det er vanskelig å skrive 5 innlegg, uansett årsak så er det bare å sende meg en PM, så skal jeg få flyttet deg opp til "medlem" status.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Jeg føler ikke for å skrive noe akkuratt nå, men vil gjerne inn på aksjeforumet. Det blir litt dumt å sette slike restriksjoner. Ellers virker det som et bra forum, håper jeg kan få noe hjelp og tips her så jeg slipper å tape så mye penger hehe

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

De forandringene som er gjort de siste ukene er en totalt feilslått og vil nok snarere støte fra seg brukere enn det å trekke til seg flere brukere.

 

Jeg blir lamslått av slike handlinger og lurer på om det er sw-mulighetene som driver de snarere enn sunn fornuft ?

 

DET ENKLE ER OFTE/ ALLTID DET BESTE !!!

 

Så håper jeg virkelig at dette nettstedet finner tilbake til sin gamle form for hva et vitsen med å gjøre forskjell på hvit og svart ?

Link to comment
Share on other sites

Filosofien er altså :

 

Hvis du ikke har noe å si/skrive så gjør det allikevel !

 

 

 

Jeg slutter meg til de her som mener at deltagelsen på forumet vil synke .

 

 

PS!

Det er ikke alle som håndterer makt like fornuftig og de forstår det sjelden før det for sent.

Link to comment
Share on other sites

Filosofien er altså :

 

Hvis du ikke har noe å si/skrive så gjør det allikevel !

Jeg slutter meg til de her som mener at deltagelsen på forumet vil synke .

PS!

Det er ikke alle som håndterer makt like fornuftig og de forstår det sjelden før det for sent.

 

Nei, det jeg har sett er at det er veldig mange som har mye fornuftig å si, men terskelen for å delta med sine synspunkt har vært for høy. Jeg lar resultatene tale for seg selv, og etter at regelen kom, har vi fått flere, dyktige skribenter, og jeg mener at mange av disse hadde sittet på sidelinjen hvis de ikke ble "tvunget" til å starte med et par innlegg.

 

Men, for all del, hvis det er noen som absolutt ikke ønsker å delta aktivt i diskusjonene er det bare å lage en presentasjonstråd, og jeg skal manuelt oppgradere de til medlem.

 

Resultatet har iallefall blitt flere aktive skribenter, flere innlegg hver dag, og dermed mer aktivitet. Hvorvidt dette skyldes 5-innleggs regelen eller ikke kan man selvsagt diskutere, men posetivt er det uansett at forumet øker aktivitetsmessig. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Nei, det jeg har sett er at det er veldig mange som har mye fornuftig å si, men terskelen for å delta med sine synspunkt har vært for høy. Jeg lar resultatene tale for seg selv, og etter at regelen kom, har vi fått flere, dyktige skribenter, og jeg mener at mange av disse hadde sittet på sidelinjen hvis de ikke ble "tvunget" til å starte med et par innlegg.

 

Men, for all del, hvis det er noen som absolutt ikke ønsker å delta aktivt i diskusjonene er det bare å lage en presentasjonstråd, og jeg skal manuelt oppgradere de til medlem.

 

Resultatet har iallefall blitt flere aktive skribenter, flere innlegg hver dag, og dermed mer aktivitet. Hvorvidt dette skyldes 5-innleggs regelen eller ikke kan man selvsagt diskutere, men posetivt er det uansett at forumet øker aktivitetsmessig. :cool:

 

Flere innlegg har det kanskje blitt men det er vel innholdet i de som teller, ikke antallet !

 

God helg.

Link to comment
Share on other sites

Flere innlegg har det kanskje blitt men det er vel innholdet i de som teller, ikke antallet !

 

God helg.

 

Syns virkelig ikke kvaliteten på innleggene har falt i det hele tatt. Og så lenge kvantitet og kvalitet går hånd i hånd så er jeg fornøyd!

 

Ha en fortreffelig helg selv! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...