Jump to content

Opp ned


Nansen

Recommended Posts

Hei, jeg lurer på om det lar seg gjøre å still dette forumet til å vise tråder med første post først? Jeg kan se at den mest aktuelle informasjonen er i slutten av en tråd, men leser man for å sette seg inn i ting som ikke gjelder nå og idag foretrekker jeg vanlig rekkefølge ... Altså jeg kan sikkert venne meg det til.

Link to comment
Share on other sites

Hei, jeg lurer på om det lar seg gjøre å still dette forumet til å vise tråder med første post først? Jeg kan se at den mest aktuelle informasjonen er i slutten av en tråd, men leser man for å sette seg inn i ting som ikke gjelder nå og idag foretrekker jeg vanlig rekkefølge ... Altså jeg kan sikkert venne meg det til.

 

Det er dessverre ikke mulig å gjøre noe med dette pdd. Men, du venner garantert deg til det, og vil etterhvert finne ut at det er mer praktisk slik, hvis du følger med på de daglige debattene.

Velkommen til forumet! :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dette plagde meg kjempemye også. Jeg skiftet til "Outline"-visning (Trykk "Options" på en tråd og velg, så blir det fast). Det er ikke perfekt, og krever mye mer museklikking, men jeg synes det gjør det litt lettere å følge gangen i trådene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...