Jump to content

Tippeligaen - Litt spenning utenfor børs?? - Odds


Pirelli

Recommended Posts

Tippeligaen 2004 er i gang, jeg var heldig med mine single oddstips fra i går. Tippet på seier til Odd og RBK og begge gikk inn.

 

I dag har jeg tippet en mikroskopisk sum på uavgjort mellom VIF og Bodø/Glimt, det gir 3,05 i odds på nordicbet.com...

 

Er det flere som tipper odds her? Jeg har flyttet 500 kroner over på http://www.nordicbet.com Når det er tomt er det slutt, så får vi se hvordan det utvikler seg :)

Link to comment
Share on other sites

Ja, har spiller litt på oddsen selv, men mye mer før. Tror faktisk jeg ut med fortjeneste også. Kjøpte meg en liten bok med forskjellige systemer inni, og prøvde et av de. Ga egentlig minimalt med fortjeneste, men det funket iallefall! Har ikke vært inne på den nettsiden som du refferer til, men kunne vært spennende å føre over litt, for å se om jeg har litt flaks enda.

 

Hvordan gikk det din siste bong forresten?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Innlegget under er hentet fra: http://hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id=148922&cat=112

Det er helt utrolig at noen blir så "engasjert".....

 

 

Satset 2,1 mill. på rødt

 

650.000 ble til 1,8 millioner, som ble til 2,1 millioner kroner. Men denne mannen får aldri nok. Har satset alt på ett kort - igjen.

 

En engelskmann har satset 170.348 britiske pund (ca. 2,1 millioner kroner) på at Manchester Uniteds "røde djevler" slår 1. divisjonslaget Millwall i lørdagens FA-cupfinale.

Mannen fra sør-London - Millwall er for øvrig fra sør-London - fikk 1,33 i odds, og kan dermed hente 2,78 millioner kroner om United innfrir favorittstempelet.

 

- Denne mannen har nerver av stål. Han bare fortsetter å øke innsatsen. Dette er det største veddemålet vi har mottatt på en FA-cupfinale noensinne, sier en talsmann for bookmakeren Ladbrokes til nyhetsbyrået Ananova.

 

Og veddemålet er finansiert - med gevinst fra veddemål tidligere i sesongen. Før sesongstart satte mannen ifølge byrået 650.000 kroner på Arsenal som seriemester til odds 2,75. Da dette var i boks, satset han utbetalingen på 1,8 millioner på Arsenal-seier mot allerede nedrykksklare Leicester i siste runde.

 

Arsenal vant 2-1 etter å ha ligget under 0-1 ved pause, og londoneren kunne hente 2,1 millioner kroner.

 

Og nå har han satset alle pengene på ett kort - igjen.

Link to comment
Share on other sites

Så det fantes en fotballtråd her på forumet allerede. Hvordan klarte jeg å overse den da jeg startet tråden "fotballtråden"?

 

Nåja. Da er det bare å stenge den andre tråden.

 

LSK klarte såvidt å berge den lille stoltheten som er igjen i dag. LSK - Sogndal endte 1-0, målet ble scoret på en straffe.

 

Det var en meget kjedelig kamp. Det eneste som var nevneverdig bra var maten de serverte på VIP på Åråsen.

 

Er redd LSK kan få en tung sesong.

 

Huff.

 

Like greit at jeg ikke rakk å stikke innom den statlige kommisjonæren i dag (fortsatt litt problemer med internettkommisjonæren). Hadde ikke vunnet uansett.

 

Vi får håpe dagen på børsen i morgen blir artigere.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...