Jump to content

Traders Pit - Episode 25 - Mandag


Tekniker`n

Recommended Posts

Jeg limer inn ett innleg fra HO angående SIN, jeg vet ikke helt, men velger å tro 100% på Bjørn!!!

 

Jeg pleier aldri å komme med slike "dumme" korte kjøp-nå innlegg, men nå bør dere virkelig kjøpe!! Det er en kjempetrigger på vei, og den kan like gjerne komme om et kvarter som om tre dager.

 

Alt under 12.50 er et varp nå, og dette er IKKE basert på insideinfo vedrørende SIN eller OCR, men noe annet.

 

Lykke til!!

Link to comment
Share on other sites

Synd at du ikke var med på NOI.

 

Flaks? kjempe flaks om jeg skal si det selv.

 

Er litt svak for de aksjene med høy risiko ( for tradingen sin del). NOF,PDR og HND.

 

Jeg er dessverre avhenger av litt omsetning, eller så går det som regel greit.

Link to comment
Share on other sites

Meglerhus bråsnur          

       Meglerhus bråsnur. Nå anbefales kundene å laste opp med Fast-aksjer.          

       

Artikkel av: Stian Jacobsen (23.4.04 14:07)

 

       

       

Relaterte artikler         Se aksjeticker

       -        Anbefaler fem IT-aksjer                 -        Anbefaler 10 aksjer

       -        IT-oppgang i USA                 -        Venter kraftig kursoppgang

       

       -        FAST

       

       Analytikerne i Enskilda Securities snur i sin oppfatning av Fast Search & Transfer. Ifølge Reuters går meglerhuset fra en reduser- til en kjøpsanbefaling på det norske IT-selskapet.

 

– Fast-aksjen har gjort det svakere enn tilsvarende selskaper den siste tiden og den siste uken har konsensusestimatene for 2004-inntekter blitt nedgradert til nivåer vi vil påstå er for pessimistiske, skriver Enskilda.

       

 

og hvem er største selger i dag, gjett en gang.....!!

 

Macaroni

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...