Jump to content

Traders Pit -Episode- onsdag 05.05


Ivers

Recommended Posts

Nå etter rentetalen igår, tror jeg vi kan få noen fine uker fremover.

 

Regner med det er en del av oss som slikker sår etter nedturen de siste ukenen..og som har godt av litt oppgang.

 

Ha ne fin dag. Tipper OSE er opp 1% idag også

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror du har rett Ivers, de neste ukene kan bli hyggelige. Det kan se ut som mulige terroraskjoner lager noen skyer på himmelen, men utover det skinner solen. Det beste hadde vært med en rolig oppgang på stort volum, den siste tids volatilitet med 2% opp og rett ned igjen på Nasdaq har vært litt slitsomt.

 

NOI ypper seg mot 3 tallet igjen, jeg tror det er ett skifte på gang. Juma/Ufo/Observer fra ST som har vært dyktige tradere i NOI aksjen den siste tiden har nå inntatt long posisjoner (sier de selv i hvert fall) og det tyder på at en evt. rekyl kanskje ikke blir solgt ned igjen denne gangen??!!

Link to comment
Share on other sites

Ser NOI er i fint driv og med bra volum. FAST kan kjøpes fr 10,- nå..men je står over.. ellers har jeg handlet litt i OTR idag på 24,6. Jeg lå lavere, men erfarte at ialefall ORS ligger mes skjult kjøper på 24,5, så blir vanskkelig å få særlig biligere nå. Tror den kan smette opp mot 26 med lit vol. sjekk ordrebildet.

 

Håper vi slipper større terror anslag.. da ser det relativt bra ut fremvoer. :arrow:

Link to comment
Share on other sites

Svært så stille det var her i dag??

Har vårslappheten slått inn for fullt :roll: :roll:

Jeg kjøpte 10k FAST i dag på 10,-

venter ett lite rykk, men får se det litt an

Link to comment
Share on other sites

ja..

 

Da har jeg gjort en tabbe. kjøpte på 24,6 solgte på 24,5 og kjøpte tilbake på 24,6... ble lurt av skjulte ordre.. men, men.. nå skal jeg ikke trade på en stund :?

Link to comment
Share on other sites

Ganske fornøyd med at jeg klarte å komme meg ut av PSI på 2,09 idag jeg. Ser ut som det er eneste omsatte post, så da er det vel ca første gang jeg har klart å komme meg ut på topp :roll:

Link to comment
Share on other sites

HOFF@:

Det var en bra trade om det var litt størrelse på volumet du tradet. Turte ikke,synes FAST er overpriset slik jeg leser selskapet.

 

NASDAQ vender ned, får håpe det snur...

 

Ola:

Synd det ikke var mer enn 10000 aksjer.. da kune det blitt noen lapper, men bra uansett :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...