Jump to content

Vi har nå flyttet! Alle må lese dette, viktg!


Ståle

Recommended Posts

Da, har jeg, litt etter skjemaet fått opp det nye forumet. Det kan hende det er noen småfeil enda, men jeg velger å kjøre igang alikevell.

 

I tillegg til at forumet har fått en ny server, har vi også fått en ny adresse.

Den nye adressen er:

 

www.aksjeforumet.no

 

Webhotellet er bestilt fra domeneshop.no, og imed at deres server står i Norge, vil jeg tro at forumet skal være mye raskere å navigere seg igjenom, og at nedetiden blir omtrent borte!

 

Det jeg tenkte jeg skulle prøve å få ordnet var at brukerene selv kunne velge om de vil se avatarene til ander eller ikke. Hvis man velger bort dette, vil siden lastes opp mye raskere.

 

Det som jeg må beklage er at den siste ukes innlegg ikke er på aksjeforumet.no. Men det ligger på aksjeforumet.com så jeg oppfordrer alle som har tid til å legge inn sine innlegg på nytt. Helst i rett rekkefølge. Ja, jeg vet at dette blir vanskelig i praktisk, men vi kan vel prøve?

 

Så, nå må deres huske å gå til aksjeforumet.no! :)

Link to comment
Share on other sites

Tror nesten jeg må ha dette inn med teksje.

 

Er vanligvis litt treg av meg, kom bare til 5.mai da jeg logget inn.

 

Dette er bare test på innlegg, siden mitt forrige på aksjeforumet.com var forleden dag.

Link to comment
Share on other sites

Prøvde meg på ett innleg der aksjekonken er flyttet til med ny start.

 

Det ble mitt innlegg n. 566 eller noe slikt. Det burde være litt over 600 ser jeg en annen plass.

 

Tror jeg legger meg igjen.

Link to comment
Share on other sites

mac:

 

Den feilmeldingen kommer til alle som ikke har Alexis tror jeg. Men dette skal jeg få ordnet.

 

Lap:

 

Dette skylles at alle innlegg som er skrevet etter 27.april ikke ble med på flyttingen. Dette er nok jeg skyldig i, da jeg ikke tok ny backup før jeg flyttet forumet.

 

Til alle dere som er sinte/irriterte/forrvirret:

Jeg kommer til å stenge .com forumet og .no forumet om 30min. Jeg kommer da til å ta en ny backup fra .com forumet, slik at alle nye medlemmer og poster kommer med. Siden jeg sitter på ISDN akkurat nå vil dette ta tid, og var grunnen til at jeg ikke gjorde det i går. Dette blir mye ekstrajobbing, og de 5-6 timene jeg brukte igår var unødvendige, men jeg ser nå at det er nok den meste løsningen. Forumet kommer ikke til å åpne før alt er som vanlig igjen, men bare på ny server og adresse. Jeg regner med at jeg skal være ferdig den 18. mai.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...