Jump to content

Episode 1064 - Onsdag 18. juni 2008


Ståle

Recommended Posts

Og jeg som til en forandring er innom, for å sjekke om noen har hatt noe fornuftig å si om GOGLs opptur den siste tida. Den er temmelig ekstrem i forhold til tidligere variasjoner (typisk +/- 5% på én dag), så jeg er litt skeptisk til de neste dagene. Det var jeg for så vidt etter fredagens opptur òg...

 

I det minste er Cape opp i dag - det er jo en stund siden sist :cool:

 

Ha en fin sommer!

Link to comment
Share on other sites

Jeg fryktet en stund at serveren var beslaglagt av KT, litt skummelt med tanke på alle de gode tipsene jeg har gitt her på AF gjennom tiden - man skulle nesten tro jeg hadde innside informasjon :blush:

 

Jeg tror Acta går den veien Terra gikk, summen av all den dårlige publisiteten hjelper ikke akkurat på når Acta skal selge seg til nye kunder.

Link to comment
Share on other sites

Og jeg som til en forandring er innom, for å sjekke om noen har hatt noe fornuftig å si om GOGLs opptur den siste tida. Den er temmelig ekstrem i forhold til tidligere variasjoner (typisk +/- 5% på én dag), så jeg er litt skeptisk til de neste dagene. Det var jeg for så vidt etter fredagens opptur òg...

 

I det minste er Cape opp i dag - det er jo en stund siden sist :cool:

 

Ha en fin sommer!

Jeg tok noen GOGL på 27 kr på fredag og gikk ut idag på 32 kr. Grei fortjeneste men jeg kunne sittet lenger ser det ut til.

Link to comment
Share on other sites

Ståle, dette var en lidelse.... :blink:

 

______

 

Vel, vel, hyggelig at forumet er oppe igjen..! :smile:

 

Etter nesten 2 dager nedetid er forumet oppe igjen.

 

Håper ingen led noen nød mens vi var nede.

 

______

 

Denne tanken har også slått meg, Pirelli...

 

Jeg tror Acta går den veien Terra gikk, summen av all den dårlige publisiteten hjelper ikke akkurat på når Acta skal selge seg til nye kunder.

 

______

Link to comment
Share on other sites

Hei TorValdsen, likte denne her! :biggrin:

 

 

 

_______

 

Ellers har du nok helt rett at du ikke skal ta endel saker fra meg særlig alvorlig, det er helt sikkert... :wink:

 

Og ja, har stor tro på både TOMRA og STL fremover, dog er jeg mindre inne i STL nå om dagen. Ellers kan jeg nevne at jeg har noen småposter i TAA og OTR...

 

 

_________

 

For egne del driver jeg og tusler med bjørner (for det meste) men noen okser innimellom også.

Med en og annen inngang i enkeltaksjer - når det passer. Tomra, Statoil, DNB og Telenor.

 

Det jeg mest av alt jobber med, er å knekke intradagskoden i bjørnederivatene, samt skiftet mellom bjørn og oksederivatene.

I og med den doble gearingen disse papirene har, anser jeg muligheten til å hente fortjeneste kjapt, i det øyeblikket "koden er knekt"--

 

Derfor anses de "smellene" som måtte komme som "skolepenger". og ikke penger ut gjennom vinduet.

Link to comment
Share on other sites

Oslo Børs sliter igjen...

 

_____

 

Innkommet 18.06.2008 09:03

 

Oslobørs har levert feil feed på kurser, de jobber med å rette dette nå.

 

Det er også foreløpig feil på gårsdagens sluttkurser.

 

Med vennlig hilsen

 

DnB NOR Markets

Aksjehandel Online

 

 

_____

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...