Jump to content

Episode 1092 - Mandag 28. juli 2008


Bartender

Recommended Posts

Ser det er ekstremt liten aktivitet her i dag. Men jeg håper noen stikker innom og kan svare meg på følge spørsmål ang. shorthandel.

 

Jeg har nordnet, og fant ut i dag at de ikke tilbyr shorthandel av amerikanske aksjer, er det noen som gjør det?

 

Jeg så også at de tar gebyr hvis du sitter short over natten, 400 kroner. Er dette et engangsbeløp som trekkes første natten du sitter over eller blir du trekt 400 kroner hver natt du sitter over? Dette kommer ikke tydelig frem i prislisten.

 

Håper noen leser dette ila. dagen og kan svare meg på disse spørsmålene.

Link to comment
Share on other sites

Ser det er ekstremt liten aktivitet her i dag. Men jeg håper noen stikker innom og kan svare meg på følge spørsmål ang. shorthandel.

 

Jeg har nordnet, og fant ut i dag at de ikke tilbyr shorthandel av amerikanske aksjer, er det noen som gjør det?

 

Jeg så også at de tar gebyr hvis du sitter short over natten, 400 kroner. Er dette et engangsbeløp som trekkes første natten du sitter over eller blir du trekt 400 kroner hver natt du sitter over? Dette kommer ikke tydelig frem i prislisten.

 

Håper noen leser dette ila. dagen og kan svare meg på disse spørsmålene.

 

En liten sommerhilsen fra Risør :biggrin: :biggrin: :biggrin:

 

Nordnett skal snart tilby shorthandel med amerikanske aksjer også, men allerede i dag kan du bare gjøre direkte avtale.

 

400 kroners gebyret er ett engangsgebyr.

 

Ellers nyter jeg sol og sommer og båtlivets gleder, gidder ikke bry meg om børsen før regnet kommer. (måtte det bli lenge til)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...