Jump to content

Episode 1120 - Torsdag 4. September 2008


Bartender

Recommended Posts

Om ikke i dag, så sikkert i morgen... eller over helga...eller... :laugh:

 

Sitter med mine Sub, som for øyeblikket ikke har vært noen suksess siden inngang.

regnet med jeg fikk solgt de dagen etter kjøp, på omlag 113 - 114, men jaggu gikk de andre veien.

Var opptatt på jobb når det virkelig raste, så jeg kom meg ikke ut heller. Alternativet nå er:

1.selge og kjøpe noe annet.

2. Selge og kjøpe tilbake, i tro på at de stiger igjen.

3. Selge - vente og se an markedet.

4. Avvente situasjonen.

 

Time will show :smile:

 

edit: solgte på 108,25, prøver å komme meg inn billigere i løpet av dagen

Link to comment
Share on other sites

Nordnet sliter en del med indekser for tiden.

Alle asiatiske indekser er feil (i alle fall om morgenen når jeg sjekker dem). I følge kundeservice var de klar over problemet, og det hadde høy prioritet å få fikset feilen. Dette er flere dager siden, og ingenting er endret. Det er helt utrolig at en slik alvorlig feil, som burde være ekstremt lett å fikse, fortsatt er der :mad:

Link to comment
Share on other sites

Har fulgt med ordrebildet i SUB den siste timen.

"Noen" jobber virkelig med å få ristet ut de nervøse der nå.

Kjøps og salgssiden har svingt fra 160.000 på kjøp med 100.000 på salg, til 100.000 på kjøp mot 160.000 på salg, til nå 200.000 på kjøp og 100.000 på salg.

Kursen gikk fra 108 til 109 tilbake til 108 igjen. På vei opp igjen nå..

 

Tydelig at det er noen som aktivt presser kursen ned, for så å komme inn med et stort jafs..

 

Sitting still doing nothing på kurs 108.

Link to comment
Share on other sites

Har fulgt med ordrebildet i SUB den siste timen.

"Noen" jobber virkelig med å få ristet ut de nervøse der nå.

 

Det burde jo være easy peasy i dette markedet. Alle kaster jo aksjene ut vinduet så fort vi nærmer oss ettermiddagen - gang på gang... :dry:

 

Heldigvis bare penger :cool:

Link to comment
Share on other sites

Det er mildest talt litt av en utfordring å finne positive momenter i dagens børsklima. Blodrøde asiatiske børser til frokost, ditto europeiske til lunsj og amerikanske til middag. Råvareprisene stuper og makrotallene suger. Gustav var det siste halmstrået til Oslo Børs, men han dro ut proppen. Fokuset flyttet seg fra optimisme om at Hovedindeksen ville ende året nærmere 500 enn 400, til nervøsitet om hvorvidt 380-støtten vil holde.

 

We're sick of being jerked around.

We all fall down.

It's been a bad day.

Please don't take a picture.

 

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Det er en reell fare for at Hovedindeksen kommer til å ende under 380. :ph34r:

 

Jeg sitter og følger med på det samme, utrolig spennende, har flyttet kjøpet av REC stadig nedover, fortsetter dette får jeg den til 140 :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Da fikk jeg tilbake REC på 141,50, en kjempedeal nå i denne stund (jeg solgte de samme på 146,50 før i dag) Men akk så vanskelig børsen er om dagen, i morgen kan det være ett dyrt kjøp :cool: For USA utvikler seg skummelt akkurat nå :mad:

Link to comment
Share on other sites

Ja, fordelen med at kursen er på 2-tallet framfor 12-tallet, er at kursstigninger som tidligere i nedsettende ordelag ble omtalt som "10-øres trading" nå blir 10% rally. :biggrin:

 

Takk for den også :biggrin:

 

(Det har vært en nitrist nedtur og kan for alt jeg vet fortsette litt til :blink: )

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...