Jump to content

Episode 1201 - Mandag 5. Januar 2009


Pirelli

Recommended Posts

En god start på året sist fredag, og det ser ut til å kunne fortsette i morgen. Det er i hvert fall liten tvil om at forventningene er på bunn, den pågående nedturen er fyldig beskrevet hver eneste dag i masse mediene.

 

Kriseplanen til Obama bør gi nytt løft til REC, og oljen holder seg foreløpig midt på 40 tallet.

Link to comment
Share on other sites

Mornings.. :blink:

Shoppet en post bjørner i Sverige og Norge.

 

Ser ikke helt hva som kan dra markedet videre..

 

 

Det som eventuelt drar markedet videre opp nå er tro og håp og kjærlighet :cool:

For vi mangler fremdeles grunnleggende bedre tall

Link to comment
Share on other sites

Hoppet ut igjen. En liten månedslønn.. :biggrin:

 

Helt enig med Hoff@, men det er en del som vil inn i markedet i dag så vi kan få noen svingninger gjennom dagen.

Link to comment
Share on other sites

En nyttårshilsen til forumvenner her fra sydligere breddegrader.

Har funnet et vindu mot internett, og "må" innom en kjapp tur.

Registrerer at oksederivatene mine har steget betraktelig - siden sist... :biggrin:

 

Kommer til å sjekke kursene en gang om dagen, og har satt glidende stoploss.

 

Forstatt godt nyttår, og kos dere hjemme i vinterlandet..

Link to comment
Share on other sites

Er litt opptatt i jobben nå, hadde jeg kunnet fulgt med hadde jeg tradet for harde livet i YARA, men har 9 handler der i dag så jeg er ikke helt borte :biggrin:

Akkurat nå er jeg ute for jeg håper på lavere inngang

Link to comment
Share on other sites

Godt nytt år alle!

Ser det er full aktivitet igjen og folk har startet å tjene sine penger.

 

Jeg håper dagen i dag ender i pluss, da er jeg ialle fall fornøyd. Sitter på YARA inngang 144 og bull derivater med inngang ca. 25. Jeg har vært heldig på starten av dette året.

Link to comment
Share on other sites

Oljeprisen stiger pent nå, men det ser ut til at OSE er like handlingslammet og usikker som meg selv :biggrin:

 

Hovedindeksen ligger nå på et nivå hvor jeg synes det er svært usikkert å spå den videre ferd. Slett ikke umulig at vi skal enda litt oppover i den nærmeste tiden før vi skal nedover igjen. For at vi skal ned til ihvertfall 200 igjen er det vel ingen som tviler på? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...