Jump to content

Episode 1208 - Tirsdag 13.januar 2009


felis

Recommended Posts

Får åpne pitten for første gang iår.

 

Dagen ser ikke ut til å starte særlig pent. Etter nedgang i USA igår gikk det stygt også i Asia og spesielt i Japan med Nikkei ned nesten 5 %.

 

Da også oljeprisen siger litt videre nedover ser det ikke særlig lystig ut, men lykke til likevel! :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Mornings :biggrin:

 

GRRRRRRR Er litt opptatt i dag, skulle gjerne ha fulgt med for å prøve og finne en slags bunn for dagen, det blir rene lottoen å gå inn nå, men det er da spennende med det også?

Link to comment
Share on other sites

Åpnet omtrent i balanse, men nedgangen tegner nå en lineær kurve. Fortsetter denne er vi på ca 180 ved børsens slutt. :laugh::laugh::laugh:

Hehe tenkte akkurat det samme, men nå har det endret seg til en V eller U om man vil. Nedover igjen nå da. Tror oljeprisen vil styre det meste fremover nå (som vanlig). Synes uansett markedet holder seg relativt bra i forhold til hvor mye oljeprisen faller/har falt, men jeg uttaler meg kanskje litt i tidligste laget nå...

Link to comment
Share on other sites

Det virker som OB står i mot for nå. Stating the obvious.

Men jeg tror børsen skal videre ned på sikt. Er dog usikker på hva som får den til å bikke; oljen eller kvartalstallene for 4. kvartal 08...

 

 

Nei. ikke så ille så langt, men nå virker det som det kanskje rakner litt... :ohmy:

Link to comment
Share on other sites

Ja det var vi i noen sekunder, men det er ikke tvil om at støtten holdt - ved første testing... Ligger an til en ny test nå.

Og da var det ikke noen tvil, støtten er brutt (i alle fall intradag) til tross for stigende oljepris de siste timene. Det overrasker meg litt. Resten av dagen blir spennende... Åpner USA betydelig ned kan det fort bli stygt.

Link to comment
Share on other sites

EHL

 

Glem slike støtter likesågodt. 225 er bare et tall som alle andre og oljepris og verdens børser slutter ikke å falle selv om hovedindeksen på Oslo Børs når et såklat støtte nivå.

 

Hilsen en med minimal tro på teknisk analyse (med det har jeg sagt så ofte før).

 

Kanskje dette kan provosere EnghaBhoy til å skrive litt igjen. Savner både han og Zoonic her.

Link to comment
Share on other sites

I følge listen på www.ose.no så var intradag laveste 180.4 og laveste sluttnotering 188.23.

 

http://www.oslobors.no/markedsaktivitet/st...__menuCtx=1.6.3

 

Takk skal du ha Yngve.

 

Tror noen her at disse verdiene blir slått iår? Burde vel lage en poll på dette, men vet ikke om jeg gidder (eller klarer for den saks skyld).

 

Personlig tror jeg faktisk at verdiene blir slått litt ut på ettervinteren. Derfor avstår jeg fra å gå tungt inn nå, men er likevel ikke mer sikker enn at jeg velger å sitte på d aksjene jeg pr. idag har... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har stort sett bommet på alt jeg har prøvd på nå i januar, men så er jeg helt ny i gamet også.

Lurer på om jeg bare må sitte inne med litt aksjer til vi er der vi var forrige uke igjen. Blir for dumt å selge nå med tap når vi garantert skal opp igjen snart.

Får vel en Obama effekt om 6-7 dager?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...