Jump to content

Episode 1215 - Torsdag 22. Januar 2009


AndersBB

Recommended Posts

Guest thlangva

Hei.

Sitter også i BEAR i dag og ser ut som det blir en rød dag i morgen, så da sitter jeg i de over natten.

 

Kan bli spennende å se tallene på oljen, men tviler også på at tallene er høyere.

Link to comment
Share on other sites

Så på Hegnar TV i dag. Herre gud for et tarvelig og lite tillitsvekkende "program". Det er jo bare uvitende nisser som uttaler seg om alt mellom himmel og jord.

Jeg har sett en del på programmet. Med de rette gjestene så sies det mye bra der. Men Hegnar selv er generelt en veldig negativ person. Og ser veldig negativt på ting. Men mannen har jo hatt en del rett før...

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke du generelt vil ligge foran markedet hvis du følger hegnars tips.

 

Jeg må også benytte anledningen til å trekke tilbake de bombastiske beskyldningene. Jeg mener ikke at programmet alltid på generelt grunnlag er katastrofalt dårlig, men dagens sending var det.

 

I tillegg syns jeg dagen på oslo børs vitner om fortsatt dårlige utsikter. Selv med mye gode nyheter i går endte handelsdagen i rødt. Redsel og frykt dominerer fortsatt. Det er helt sikkert

Link to comment
Share on other sites

Så på Hegnar TV i dag. Herre gud for et tarvelig og lite tillitsvekkende "program". Det er jo bare uvitende nisser som uttaler seg om alt mellom himmel og jord.

 

 

JAMMEN..... DET ER JO SLIKE FOLK SOM ER EKSPERTER!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...