Jump to content

Episode 1220 - Torsdag 29. januar 2009


AndersBB

Recommended Posts

Mornings :biggrin:

 

Lettet meg med 5k AKSO, sitter med resten videre, blir litt opptatt i dag og er svært usikker på tallene kl. 14,30 og forsåvidt kl 16,00, er redd at tallene er svake og at den gode stemningen snur, men vi får håpe jeg tar feil :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ikke for å drive skremselspropaganda, men det er en artikkel i Finansavisen i dag hvor Barclays Capital har et kursmål på 1 dollar på RCL. Så kursmålene spriker endel :laugh: De begrunner seg med høy gjeld og sviktende inntekter. Så får vi se hvilken av analytikerne som får rett.

Link to comment
Share on other sites

Ikke for å drive skremselspropaganda, men det er en artikkel i Finansavisen i dag hvor Barclays Capital har et kursmål på 1 dollar på RCL. Så kursmålene spriker endel :laugh: De begrunner seg med høy gjeld og sviktende inntekter. Så får vi se hvilken av analytikerne som får rett.

 

Litt spenning må vi ha.. :laugh:

Det er uansett litt underlig at Barclays analytiker har snudd fra target 20 USD til 1 USD.

Link to comment
Share on other sites

Da var jeg ute av RCL igjen.. :cool:

Hehe, håper ikke jeg var med på å påvirke det for det var ikke meningen. Men du kan gjerne få lov til å takke meg hvis den faller. Dersom den går i været vil jeg være fritatt all skyld :laugh: (Antar at du kjøpte og solgte for omtrent det samme da denne stort sett har ligget i ro i hele dag).

Link to comment
Share on other sites

Hehe, håper ikke jeg var med på å påvirke det for det var ikke meningen. Men du kan gjerne få lov til å takke meg hvis den faller. Dersom den går i været vil jeg være fritatt all skyld :laugh: (Antar at du kjøpte og solgte for omtrent det samme da denne stort sett har ligget i ro i hele dag).

 

Fikk samme inngang og utgang. :rolleyes: Ble litt for spennende.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Bare vent til kl 14,30, da blir det bare verre :cool:

 

(Trur eg)

 

 

Ikke noe voldsomt fall på arbeidsledighetstallene, men det siger nedover.

 

Tallene var rett og slett fryktelige. Det pøses på med billioner i redningspakker samtidig som

antallet arbeidsledige på trygd i USA økte til 4,776 millioner. Det er det høyeste registrerte antall arbeidsledige i USA siden målingene begynte i 1967!

 

Er det noen som ser noen lysning? Jeg gjør det ihvertfall ikke. :ohmy:

Link to comment
Share on other sites

Merkelig at det ikke faller mer spør du meg. :rolleyes:

 

Både arbeidsledighetstallene og boligtallene fra USA var meget svake og langt dårligere enn ventet. Hadde det vært i høst hadde vi gått ned ca 10 % på dette. :mellow:

Det ligger vel mye elendighet priset inn nå da. Og det er vel en forutsetning for at vi skal greie å snu en gang også...

 

Jeg er mer spent på om den omvendte hode-skulderformasjonen vil greie å sette seg. Eller om det er for sent allerede? Noen TA-eksperter her som kan utale seg om dette?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...