Jump to content

Episode 1221 - fredag 30. januar


Hoff@

Recommended Posts

Mornings :biggrin:

 

På tide og åpne fredagens pit, og en skal vel ikke være rakettforsker for å spå en nedgang fra start.

USA elendige i går, oljeprisen synker, Asia blandet, men Japan rett i dass etter elendige tall, og dette er tall som jeg rett og slett misslikte og er alvorligere enn folk flest er klar over.

Jeg anbefaler og lese tallene nøye.

http://www.hegnar.no/okonomi/article357342.ece

 

Strategi i dag?

 

Hakke peiling :sad:

Link to comment
Share on other sites

Mornings :biggrin:

 

På tide og åpne fredagens pit, og en skal vel ikke være rakettforsker for å spå en nedgang fra start.

USA elendige i går, oljeprisen synker, Asia blandet, men Japan rett i dass etter elendige tall, og dette er tall som jeg rett og slett misslikte og er alvorligere enn folk flest er klar over.

Jeg anbefaler og lese tallene nøye.

http://www.hegnar.no/okonomi/article357342.ece

 

Strategi i dag?

 

Hakke peiling :sad:

 

 

Helt enig Hoff@!

 

Du har fått rett så langt. Børsen synker stygt nå. Tallene både fra japan og ikke minst USA igår var meget stygge.

 

Er redd hovedindeksen når 200 før vi ser 250. :sad:

Link to comment
Share on other sites

Her har det vært stille i dag, har dekket inn REC med ca 1 krone i pluss, lurte på å gå long i AKSO, men ble 10 øre for kjip i etterhandelen. Så får vi se til mandag hva om det var lurt, men er litt betenkt på Dow nå 20 poeng fra 8000

 

God helg :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Var overstadig optimistisk på onsdagen, men dette markedet stinker jo.

Har nå lukket mine long-posisjoner og plukket litt short finans, long gull o.l. i stedet.

Sitter og klør meg i hodet over oljeprisen. Synes den har holdt seg ganske bra i det siste, men mer nedside er vel det mest sannsynlige i første omgang. :sad:

På lang sikt er jeg selvsagt evig bullish på olje, selg hytta og kjøp olje/oljeaksjer i stedet :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...