Jump to content

Traders Pit - Episode 49 - Torsdag 3. juni 2004


pluss201

Recommended Posts

Noi,. oi,oi...

 

Ville nå satset på hytta, men gamblerånden sier; NOI skal videre opp.

 

Tror nok det ligger så mye spenning omkring NOI nå at vi kan se noen tiører i dagsvariasjon ut resten av uka.

 

Den antydningen av interessenter for oppkjøp i Q1-rapporten kan jo komme på banen før man aner det, og hvem vil være uten NOI da?

Link to comment
Share on other sites

Dette må vel være den tammeste trader's pit vi har hatt siden åpning.

 

Noen spesielle årsaker til det, folkens?

 

Blir vi litt lettskremte i og med at det er gitt adgang for gjesteinnlegg på tråden her? Kan bli en del tull av det?

 

Synspunkter?

Link to comment
Share on other sites

Tamt. Mye som er tamt. Bedre at noe er tamt enn at det ikke er tamt for fem øre. :D Tamtatatei.

 

Nei, vet ikke helt jeg. Men virker som mange har litt andre ting i tankene for tiden.

 

TOM har så vidt rikket på seg i dag. Dermed ikke mye å prate om for min del. Men været er jo ok... 8)

 

Spiller ballen over til noen som er litt mer seriøse...

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte salgswar i NHY i går (NHYW05U310HA for dem som lurte på det) til 0,94. Så gjenstår det å se hvor lurt det var, ble litt usikker i dag. I går så den i alle fall veldig ned ut etter den hadde vært i 430.

 

Nåja.

 

Tenkte også på litt salgswar i FRO, men FRO er langt i fra en forutsigbar aksje, så jeg droppet den ideen.

 

Uansett.

 

SME sank litt i dag. Får håpe den er bedre i morgen. Ligger + 3 kroner så langt, men disse har jeg jo også hatt en stund.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...