Jump to content

Traders pit - Episode 50 - Fredag 4.juni 2004


Utzi

Recommended Posts

Slik endte det i USA i går:

 

Dow 10,195.91

Nasdaq 1,960.26

S&P 500 1,116.64

OSX 97.18 -1.5%

OIX 344.23 -0.4%

 

Da kan det se ut som at salgswarene mine i NHY ikke var så dumme allikevel. SME kan komme til å slite litt i dag også, men man skal aldri si aldri. I begynnelsen av uken så den meget sprek ut.

 

Nåja.

Link to comment
Share on other sites

Hvor er alle idag???

Solgte 30k NOI jeg kjøpte på Onsdag med 4 øre tap. Trenger pengene :) 10k igjen som jeg håper å bli kvitt for rundt 3,30

Link to comment
Share on other sites

hehe, jeg solgte jo mye av beholdningen på 3,40 for en liten stund tilbake. Men klarte ikke la vær å gå inn igjen på 3,32. Har tro på selskapet, men trenger penger til hyttekjøp. Må selge 10k til idag.

Sitter igjen "long" med ca 30k.

Link to comment
Share on other sites

Mener å huske at Hallu var tilgenger av BON/GRO.

Er du fortsatt i posisjon?

FOE anbefales av flere analytikere, men det vil liksom ikke løsne helt for tvillingene.

Jeg har klippetro på GRO, og holder ut.

Det som holder kursen nede tror jeg mye skyldes overdrevet negative holdninger til Sterling.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har hatt aksjer i både BON og GRO. fikk med meg en opptur fra 178 til 205 i GRO.

Gikk inn i BON og GRO rett før res. 1 kvartal i år. men da tapte jeg rundt 10 000.

Godt resultat,men lite omsetning og liten likviditet førte til at jeg solgte meg ut. BON/GRO er uten tvil en av de mest spennende Case på OSE for tiden. Men jeg tør ikke gå inn før volumet bedrer seg.

Nå solgte "resten" av beholdningen i NOI. 36k. 4k på 3,26 tilsalgs:) "Long posisjonen ble visst solgt.."

De neste ukene skal jeg på ferie, og har ikke tid til å følge med i markedet.. Det lureste er å selge alt. Dersom Melding om brønn 3 kommer vil jeg aldri tilgi meg selv :)

Link to comment
Share on other sites

Der røyk de siste 4000 i NOI og jeg er helt uten aksjer. Tror det er første gang siden August i fjor.... Vel vel. Nå reiser jeg på 3 ukers sommerferie. Fortsatt god sommer!!!

Link to comment
Share on other sites

Salgswarene mine i NHY gikk ikke akkurat den veien jeg hadde planlagt. Kan se ut som om NHY kanskje ikke skal ned på mandag, så jeg kvittet meg med de fleste.

 

Nåja.

 

SME slet litt, og OSX klarer ikke å bestemme seg for hvilken vei den skal ta (kan se ut som ned). Får se an til uken om jeg skal ta gevinsten i SME.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...