Jump to content

Episode 1246 - Fredag 06. Mars 2009


DeLaVega

Recommended Posts

Det ble litt av en skrell på USA børsene i går. Kina og Japan var godt ned og brent ligger på ca. 43$ fatet.

 

Norge har åpnet litt opp og ned, men ikke tatt ut noen retning i dag. En bør kanskje følge med litt nå, for smeller det så kommer det fort. Og hvor lenge kan 200 holde?

Link to comment
Share on other sites

Man forholder seg vel litt avventende til arbeidsledighetstallene fra USA kl. 14:30. Blir de styggere enn ventet kan vi duppe langt under 200 ja.

 

Tror jeg legger inn en ordre på bjørner godt nede på 19-tallet for å fange opp en slik dipp.

Link to comment
Share on other sites

Arbeidstledighetstallene ble fryktelige, men omtrent som ventet.

 

Og børsene fyker i været. Er det et tegn på at det aller værste begynner å bli priset inn "over there"? :blink:

Var nok innbakt. Faktiske tall bommet jo bare med 1000 personer i forhold til konsensus. Jeg solgte oksene mine rett før tallene kom. Skulle jeg aldri ha gjort.... (Heldigvis gikk jeg ikke inn i bear)

Link to comment
Share on other sites

Og nå raser det rett ned igjen. Kurven over utviklingen av hovedindeksen idag minner meg svært om løypeprofilen på en av fjelletappene på Tour de France. :biggrin:

Hehe ja, og fjelletappene er ofte de aller mest spennende. Spesielt når de avslutter med en kjempe(oppover)bakke på slutten... Vi satser på en sånn en i dag :wink:

Link to comment
Share on other sites

Har vore på jobb idag. Kjøpte okse på slutten i går og solgte i dag på bunn. Samme med tel solgte på bunn i dag ca kl 0910. Trudde det var nedoverbakke, men det var det ikke. Likevel lite eller ingen tap. Det er bare trist å selge TEL på 33,80 Det er jo billig

 

Her er konken. Vi er blitt 16 og OLA har tatt en Vollvik Da er det håp for oss skilpadder.

 

 

PT

Clip_25.jpg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...