Jump to content

Episode 1291 - Onsdag 13. Mai 2009


Hoff@

Recommended Posts

Mornings :biggrin:

 

På tide og åpne ny Pit selv om jeg er på reise.

 

Det virker som vi skal videre opp i dag, men hvor langt skal vi?

 

Sitter som før og gleder meg over oppgang

Link to comment
Share on other sites

Har snudd posisjonen igjen i GOGL og sitter short inntil videre. :blink:

 

Markedet er litt vanskelig fordi det strengt tatt burde selge av nå... men det har ikke skjedd ennå.. :mellow:

 

Spennende dager..

Link to comment
Share on other sites

Det er Statoil som redder børsen i dag. Skal bli spennende å se hva som skjer med oljeprisen fremover. Prisen på et fat nordsjøolje er på leveranser i juni på 59,71$, i juli ligger den på 59,41$, altså en svak nedgang og det til tross for at ferien er godt igang. Med fulle oljelagre i USA ser jeg ikke at prisen kan holde seg på dette nivået etter sommeren, så lenge det da ikke blir problemer med leveranser fra midt-østen.

Link to comment
Share on other sites

klokken 13.23 er børsen 1,2% i minus. Oljeprisen står i litt over 58$ fatet. Kanskje det er nå ballen begynner å rulle? Mange vil være først ute med å sikre gevinst. Vi får se... Statoilkursen er vel nesten mer spennende å se på enn oslo børs akkurat nå...

Link to comment
Share on other sites

Har snudd posisjonen igjen i GOGL og sitter short inntil videre. :blink:

Det er bare å gratulere Carl, du har truffet godt i det siste. Ekstra imponerende er det at du har truffet på både long og short, og atpåtil i samme akjse. Det ser jeg på som rimelig krevende.

 

TEL endelig litt billigere igjen ja PT, det liker jeg :smile: Mener det på mellomlang sikt er et sikkert bet til tross for usikkerheten rundt Russland (/India).

Link to comment
Share on other sites

Den irrasjonelle exuberansen måtte ta slutt ;-)

 

Har tradet litt inn og ut av bjørnene den siste tiden. Satt med et lite tap frem til inngang i overkant av 63,-. For øyeblikket ser jo det ut som en brukende inngang.

 

Hvor og når jeg hopper av igjen får fremtiden vise.

Ser i alle fall ut som det er Bjørnemakta som rår nå...

Link to comment
Share on other sites

Utrolig stusselig å se at børsen er ned 2,5%, mens handelsbank-bjørnene er opp under 4%.

 

Lett for å være slik synes jeg... :mellow:

 

Men nå er jeg ihvertfall i pluss med bjørnene mine! :biggrin:

 

Så blir spørsmålet om jeg skal feige ut eller satse på yttligere nedgang..... :unsure:

 

Tror jeg sitter videre. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tor: Hvis du har inngang på 63-tallet traff du mao bunn. gratulerer. Veldig imponerende. Sitter selv inne på 67,00.

 

Jeg tenker også å sitte videre i bear felis. Tror det er tid for en tur ned.Futures er alle ganske kraftig ned, mye dårlige nyheter, og oljeprisen har ennå ikke begynt å ta turen ned.

Link to comment
Share on other sites

Nå ser det ut til at markedet selger av, og det kan være starten på en kraftig justering..

Vi kan få en skikkelig sell off i kveld, og i natt og da vil det være godt å sitte short i morgen tidlig også. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ble medlem i Tel-klubben på 47,35 Så dersom ikke Carl sin spådom setter inn så ser det bra ut. Men jeg har høydeskrekk

 

PT

 

Klokka 1430 får vi telenor for 47,30 men blir den billigere??

 

Jeg tør ikke, har ikke b..

 

PT

 

edit: 14.32 kr.47,10

Link to comment
Share on other sites

Tor: Hvis du har inngang på 63-tallet traff du mao bunn. gratulerer. Veldig imponerende. Sitter selv inne på 67,00.

 

Jeg tenker også å sitte videre i bear felis. Tror det er tid for en tur ned.Futures er alle ganske kraftig ned, mye dårlige nyheter, og oljeprisen har ennå ikke begynt å ta turen ned.

 

Ser ut til at det er en behagelig inngang (i denne omgang) ja:-)

Får se hvordan det utvikler seg fremover

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...