Jump to content

Episode 1342 - Uke 41 - 5. Oktober til 11. oktober 2009


AndersBB

Recommended Posts

Javisst.

 

Ser folk opp eller ned i tiden fremover?

 

 

"The trend is your friend"

 

Stop loss trailed up for annen gang denne uka, spesielt NHY og SDRL denne gang.... og dermed avsløres det vel at en ser ned med en viss frykt :laugh:

 

Kunne REC nå følge på og gå fra rød til å bli blå i porteføljen, samt at det ble betydelig mer fart på AKER og ODIM, så ville finansverden min være perfekt..

 

Good Luck :blink:

Link to comment
Share on other sites

RiskyTrader: Kan jeg spørre om hvor høyt du setter stoploss?

 

Satte stoploss litt høyt på YAR så blei kasta ut der i dag..

Ikke så greit å følge med på børsen når jeg er på jobb oppe på fjellet i snøstorm:P

 

Er litt spent på hvor SDRL skal nå.. Har lyst å kjøpe mer der, men er usikker på om jeg skal kjøpe nå eller vente til det kanskje kommer en liten rekyl..

 

mvh Lunde

Link to comment
Share on other sites

RiskyTrader: Kan jeg spørre om hvor høyt du setter stoploss?

 

Hei, Jeg har stop loss som hovedregel 5 % under siste observerte kursnivå.... (litt avhengig av det underliggende tekniske chartet). Siden jeg ikke har anledning til å følge med til enhver tid....

 

Et par ganger har det medført at f.eks. REC har røket ut, for så at jeg har kjøpt tilbake samme dag/dagen etter, hvis jeg har vurdert at SL-en er "falsk"/"tilfeldig".

 

De hyppigste stopploss-exit-ene siste tid kom jo i slutten av juni/starten av juli... da var markedet betydelig ned og jeg var samtidig litt offline... da falt aksjeandelen min nokså automatisk ned fra 60-70% helt ned i 20-30%...

Link to comment
Share on other sites

Hei...

 

Fantastisk uke, helt utrolig bra, og nå er vi godt inne i den siste av de historisk sett dårlige månedene sept/okt.

 

Får håpe det bare er å ri på de oppadgående bølgene videre... men samtidig blir det enda viktigere nå framover å følge enda tettere på bremsen når korreksjonen kommer..

 

Men det er jo ofte slik... en trend er ofte mye sterkere enn fornuften, og de går ofte mye lenger enn det man både kan og bør forvente...

 

En meget lykkelig uke i long :biggrin:

 

Good luck framover :blink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...