Jump to content

Traders Pit - Episode 66 - Mandag 28. juni 2004


ola

Recommended Posts

Tomra gappet opp fra 31,90- til 33,50- Dette vil muligens gjøre noen litt nervøse for at dette skal fylles og vi kan kanskje se litt gevinstsikring. Uansett er volumet såpass høyt, så hvis aksjen består ett par tester ned mot LOD går det nok veien.

 

Uansett pluss201, gratulere med dagen ;) Det gjør det vel bare enda bedre at jeg går på tryne med min short i konken :|

Link to comment
Share on other sites

Til alle JIN's

fra iMarkedet...

 

 

Fredag steg Jinhui Holding voldsomme 17,3 prosent på Hong Kong-børsen, og oppgangen er nesten kopiert i dagens handel i Asia.

 

Jinhui har steget nye 16,7 i morges, og sluttkursen er på 14,35 kongkong dollar. I løpet av knappe to ukene har prisen på Jinhui Holding steget med voldsomme 65 prosent.

 

...

http://www.imarkedet.no/index.php?object_i..._object_forside

 

Historisk har kursen JIN i Oslo fulgt trenden fra Hong Kong. Hadde jeg eid JIN aksjer ville jeg ikke solgt enda...

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror jeg legger inn en stop loss på 33.40 og kjøper igjen på 32. hva synes dere om det? er det ikke natulig at den vil kå tilbake op fylle det tomme rommet den hoppet over ved børsstart i løpet av dagen?

 

virker også for meg som at det er en viss motstand på 34

Link to comment
Share on other sites

Fra Tomra-tråden: - Det er fortsatt langt frem til man kan snakke om et nasjonalt system og det er mye som må gjøres. Det kan fortsatt gå langt inn i 2005 før vi har et system som funksjonerer og der dagligvarekjedene bestiller automater, sier Erik Thorsen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...