Jump to content

Traders Pit - Episode 68 - Onsdag 30. juni 2004


Laphroaig

Recommended Posts

Nå, da ventere vi bare på hva rentedommen fra USA blir, eller???

 

Ellers har jeg lagt inn litt bunnfiske fra starten av på fler ulike selskap.

 

Ha en god traderdag.

Link to comment
Share on other sites

Problemet er at Imarkedet så lenge jeg kan huske, har vært fremragende flinke til å presentere negative nyheter. Til og med positive blir vinklet negativt.

 

Tror ikke dette er grunnen til at aksjen falt i går. Men at den kan falle pga dette i dag, utvilsomt!

 

Bør den falle pga dette? Utvilsomt ikke!

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk en del BLO, så får vi se om det blir daytrading eller ei på den.

 

Ellers gøy at SIN rører på seg i dag også, det er vel snart ett tidspørsmål før ny melding kommer :wink::wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er mulig er det klart det er lurt, men som du selv er inne på er det jo ikke sikkert du kommer inn igjen til noen lavere kurs.

Var selv i tvil i morges, siden markedet har hatt en tendens til å straffe Tomra hardt for all usikkerhet og når iMarkedet kom med sin "tolkning" rundt møtet 9.7 trodde jeg faktisk på en større nedgang.

Den lille som var ble hentet raskt inn igjen. Det viser at aksjonærene begynner å få tilbake troen for alvor og at Tomra er utrolig sterk om dagen.

Et nytt rykk vil komme når/hvis det blir bekrefet at saken skal til behandling 9.7.

Tør du stå utenfor har du ikke helt troen på at det blir noen snarlig behandling.

 

Siphlo

Link to comment
Share on other sites

Mitt bunnfiske i PSI og DOF har ikke ført frem ser jeg. DOF opp over 6%, ja, ja, var nok for gjerrig når jeg la inn kjøpet i dag tidlig.

 

Ellers går jo AKVER og SIN godt i dag, gjør seg i porteføljen.

 

Spørsmål til "Siphlonurus" ... er det en fluefiskerentusiast bak nikket?

 

Morsomt å se Nasdaq futures over 1500 igjen, begynner å bli en stund siden sist.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...