Jump to content
sharpshoota

min lille swing breakout journal

Recommended Posts

Dagene går...lærer litt etter litt, sakte sakte... Tar bare en trade pr dag i snitt nå, men med større SL og TP. Enklere å kombinere med jobb på den måten.

Denne uken ble det 2 TP og 2 SL. Har styrt unna Ger30 (DAX) , den er for vrien å finne ut av , ikke noe for meg på dette tidspunktet.

Har fulgt endel med på han her i det siste, utrolig flink fyr.

fxcm har senket spreaden på US30 (Dow 30 , YM futures) fra 4 til 2 pips så har tatt endel trades der i det siste.

Ser Ninjatrader tilbyr gratis demo der man også kan trade på market replay , blir nok noe av det samme som forex tester. Genialt alternativ til forex tester ihvertfall siden den er gratis. kommer sikkert til å prøve den for å se hvordan det funker. så kan jeg jo nevne hvordan det var ved en senere anledning.

smile.png Håper alle har hadd ei god helg

http://www.iform.no/mirakeldrikken-derfor-bor-du-drikke-gronn-te/

....har selv kuttet ned kaffeinntaket til ca 2 kopper pr dag , og drikker te istedet på de resterende koppene jeg inntok.... føles faktisk mer komfortabelt, hadde trodd det skulle bli mye vanskeligere siden jeg følte meg veldig avhengig av kaffe for å fungere.

Vanskelig uke...på flere måter...

Stor vannlekasje i leiligheten på tirsdagen , masse styr med forsikring og greier. Blir nok en god del som må fikses framover. Slet litt med å fokusere på tradingen etterpå.

Men endte uka med en liten pluss så seier meg greit fornøyd med det ihvertfall. ....om ikke annet.. mellow.png

Dårlig uke....1 trade som gikk til TP ...bortsett fra den var det bare SL på SL....

skal prøve å være mer tålmodig neste uke. ...må jo ikke trade hver dag hvis man ikke får rette set-up'et....

Dårlig uke... mad.gif

...Tradet bare i H1 og det var en tabbe , burde heller tradet lavere timeframes som M15 eller M5 , men det er noe jeg ser i etterkant når jeg analyserer hva jeg kunne gjort annerledes. ... markedet holdt seg i rangen etter Brexit hele uka så da nyttet det ikke å trade i H1.. Var ingenting som gikk til target denne uka, bare SL og et par BE

Lessons learned

Bli medlem eller logg inn for å skrive en kommentar

Du må være medlem på forumet for å skrive innlegg

Bli medlem

Bli medlem på forumet. Det er gratis og enkelt!

Bli medlem

Logg inn

Er du allerede medlem? Logg inn her.

Logg inn