Jump to content

min lille swing breakout journal


Recommended Posts

Dagene går...lærer litt etter litt, sakte sakte... Tar bare en trade pr dag i snitt nå, men med større SL og TP. Enklere å kombinere med jobb på den måten.

Denne uken ble det 2 TP og 2 SL. Har styrt unna Ger30 (DAX) , den er for vrien å finne ut av , ikke noe for meg på dette tidspunktet.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Har fulgt endel med på han her i det siste, utrolig flink fyr.

 

 

 

fxcm har senket spreaden på US30 (Dow 30 , YM futures) fra 4 til 2 pips så har tatt endel trades der i det siste.

 

Ser Ninjatrader tilbyr gratis demo der man også kan trade på market replay , blir nok noe av det samme som forex tester. Genialt alternativ til forex tester ihvertfall siden den er gratis. kommer sikkert til å prøve den for å se hvordan det funker. så kan jeg jo nevne hvordan det var ved en senere anledning.

 

smile.png Håper alle har hadd ei god helg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

http://www.iform.no/mirakeldrikken-derfor-bor-du-drikke-gronn-te/

 

....har selv kuttet ned kaffeinntaket til ca 2 kopper pr dag , og drikker te istedet på de resterende koppene jeg inntok.... føles faktisk mer komfortabelt, hadde trodd det skulle bli mye vanskeligere siden jeg følte meg veldig avhengig av kaffe for å fungere.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vanskelig uke...på flere måter...

Stor vannlekasje i leiligheten på tirsdagen , masse styr med forsikring og greier. Blir nok en god del som må fikses framover. Slet litt med å fokusere på tradingen etterpå.

Men endte uka med en liten pluss så seier meg greit fornøyd med det ihvertfall. ....om ikke annet.. mellow.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dårlig uke... mad.gif

 

...Tradet bare i H1 og det var en tabbe , burde heller tradet lavere timeframes som M15 eller M5 , men det er noe jeg ser i etterkant når jeg analyserer hva jeg kunne gjort annerledes. ... markedet holdt seg i rangen etter Brexit hele uka så da nyttet det ikke å trade i H1.. Var ingenting som gikk til target denne uka, bare SL og et par BE

 

Lessons learned

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...