Jump to content

Traders Pit - Episode 81 - Mandag 19. juli 2004


Utzi

Recommended Posts

fpNASDAQ-narrow.gqplus?630fpDJIA-narrow.gqplus?630

 

S&P500: -0,48%

OIX: +1,48%

OSX: +0,77%

XAU: -0,38%

 

Begynner å bli vanlig denne rødfargen nå synes jeg. I grunnen litt overrasket over at XAU endte rødt i og med at gullprisen holdt seg sterk. Er det noe jeg ikke har fått med meg?

 

Uansett.

 

Prøvde meg ikke på IBM på fredag. Heller ingen andre US-aksjer, hadde ikke tid til å sitte lengre enn til rundt 18:00, så jeg droppet det. IBM endte forøvrig lod, så det var kanskje like greit å holde seg unna.

 

Nåja.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder HYD så er der mange som har kjøpt, på forventinger om ett godt reslutat. Når så disse er kortsiktige, får vi ett midlertidig press på kursen.

Men ikke lett dette med psykologien i markedet :wink:

Link to comment
Share on other sites

Denne meldingen tikket inn fra NON:

 

"Ordre får nå kun status Ordre Mottatt og sendes ikke til børs. Vi arbeider for å løse problemet. Med vennlig hilsen Nordnet Kundeservice."

 

Jaja. Da får jeg bruke DNM da... Eller gå ut i solen. Tror det blir det siste.

Link to comment
Share on other sites

Vi har sol og derfor går jeg ut i båten, for dette er så stille

at en kan bli deprimert av mindre. Fikk en medling fra Reuters om at det er en "global sommerstille markeder" jeg som trodde at det var vinter på den andre siden av jorden nå?

:wink::wink::wink::wink:

Link to comment
Share on other sites

Det gjelder å se på det som er positivt, limer inn en fra HO.

 

Det ser ut til å gå mot en flat til svakt positiv åpning på USA-børsene i dag. Hittil er S&P 500-futures opp ett poeng til 1.103,80 poeng, mens Dow Jones-futures står i pluss 11 poeng til 10.148 poeng. Nasdaq 100-futures klatrer 4,50 poeng til 1.402 poeng.

 

nasdaq.png

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...