Jump to content

Traders pit - Episode 196 - 03.01.2005


Hoff@

Recommended Posts

Lite sannsynlig, men dersom ratene fortsetter nedover er det ikke umulig. Shipping aksjer er veldig volatile. Du skal ha baller av stål for å gå inn i et fallende marked. Tapte vel rundt 50 lapper på FRO de siste mnd'ene i 2004. Heldigvis hadde jeg tjent endel på FRO fra 258 - 350. men Mistet hele gevinsten.. vel vel.

En erfaring rikere.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Såvidt jeg har fått med meg er det ca. 10 mill aksjer som ønsker å stemme mot NOI fusjonen. Eller mer korrekt, ønsker fusjon men en ny/uavhengig verdivurdering. Om dette blir noe av vil nok uansett være opp til Odin/Skagen fondene, dersom de er fornøyd er det grunn til å håpe på at alle blir det.

 

Noen må starte en ny pit, jeg venter fall på OSE i morgen og vil ikke ta belastningen 8) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hammers, starter du en ny pit?

 

Nope.....

 

1. TP er jeg kun sporadisk innom, og det er ikke noe som jeg bryr meg om. Jeg foreslår at "en av storskryterne" tar jobben.

 

He, he....et "djevelsk listig" :laughing6: forslag fra min side, og det skal bli spennende å se hvem som har store nok baller til å ta utfordringen..... Pantera er herved utelukket fra å starte TP !

 

2. Jeg fikser med aksjekonk'en, og det får holde for min del.

Link to comment
Share on other sites

Pirelli

 

Ja nedturen i USA var ikke medregnet, men det er nok bare midlertidig, opp igjen på Onsdag. Vi får se, små aksjene kan fortsatt gjøre det bra.

 

Morten Sundstø mener at SMB listen kan stige 90% i år, selv om hovedindex'n står stille. SMB listen er alle de mindre selskapene på Oslo Børs. Morten Sundstø er dyktig..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...