Jump to content

Kurser på SMS?


Tyger

Recommended Posts

Er det noen som vet om det fins noen tjeneste som kan sende utvalgte børskurser på SMS? Er for tiden på en liten helgetur i Trondheim og kunne for eksempel gjerne tenkt meg å få FRO sin kurs sendt til min mobil en gang i timen eller noe slikt. Er det noe sted en kan abonnere på noe slikt?

Link to comment
Share on other sites

Kjøp en mobil tel.med muligheit til WAP tilkobling via GPRS :idea:

 

(http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=42744&t=342&l=3&AvdID=1&CatID=46&GrpID=3&s=pl)

 

enkelt og greit,og gå inn på wap.stocknet.no via mobilen... :)

 

Jobber i Indrusti derfor har dessvare ikke tilgang på pc så tok og kjøpte en P900 veldig greit telefon og bruke venlig får alle selskap i sanstid m/ordebygde grei løsning for daytreiding. (https://www.stocknet.no/NO_mtrader_info.html)

Slik at det er sakt :wink:

 

OPC :twisted:

FAST :twisted:

TAD :wink:

Link to comment
Share on other sites

Roger M er på track! Jeg bruker mobiltelefonen min for å få kurser på WAP, kursene på wap.netfonds.no er 15 minutter forsinket. Men du kan bruke snapshots hvis du logger deg inn.

 

Jeg har også utført handeler, men da var det krise. Ikke veldig oversiktlig, så det er mulig jeg må investere i en P900 når sommer og sol nærmer seg. Børsen stenger ikke selv om jeg er på vannet :)

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Roger: Jeg tenkte lenge på å kjøpe en P800, men så kom etterfølgeren P900, så det blir nok til at jeg kjøper den. Jeg benytter Stocknet og de har jo en glimrende applikasjon som er tilrettelagt for denne mobilen. Hvordan er du fornøyd med telefonen da? Noe å utsette?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hegnar.no har litt hjelp:

 

Noterte

HOT TICKER send til 1936

Eks: Send "HOT OPC" til 1936 du vil motta tickerinformasjon om Opticom direkte på din mobil sekunder etter.

 

Unoterte:

HOTU TICKER send til 1936

Eks: Send "HOTU 4TEC" til 1936

 

Tjenesten koster kr. 5 per melding.

 

For mer informasjon: http://www.hegnar.no/external/default.asp?nSpace=ns_16

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Er det noen her som har prøvd mTrader med 'mindre' mobiltelefoner; f.eks. SE Z600. Er desperat etter en ny mobiltelefon som jeg kan utføre aksjehandel med, men jeg synes P900 / Nokia 6600 blir litt for stor/ stygg til at jeg vil investere i noen av disse. Mobilen skal tross alt brukes til annet enn aksjehandel også. :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

en liten sak.. angående SMS

 

 

Tipper ORION kommer med varm kjøpsanbefaling på sms på TEC neste mandag....

 

TEC er en aksje uten særlig aktivitet, og frem til børsslutt idag omsatt 2K aksjer. På sluttauksjonen kjøpte derimot ORS 40K akjser... på kurs. 20. Teknisk ser TEC knall ut. 20 er motstand, som ved hjelp av ORS fort blir til støtte.. ta en titt på aksjen i helgen -kanskje bra tips til akjsekonkurransen, om ikke annet..

 

ORION er noen luringer;)

 

I OTR er ORION derimot long, da jeg har følgt hver eneste handel med argusøyne det siste året. De anbefaler OTR sterkt og sitter long etter å ha kjøpt ca 100K.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...