Jump to content

MEC - Medicult


Laphroaig

Recommended Posts

Trekker opp igjen denne. Forrige innlegg viser jo med all tydelighet at ting har tatt tid i Medicult. Kursen ligger jo omtrent på det samme nå som den gang. Kanskje tiden er inne for å diskutere Mec litt hyppigere ;)

 

Limer inn innlegget jeg la inn på piten nå nettopp da dette dreier seg om Mec:

 

Er det noen her som følger Medicult?

 

Jeg har nå tatt sats med 26k aksjer foreløpig og satser på å gjøre en "blom" i denne. I Blom var jeg med fra 14 til 37 med 25k aksjer

Mec har hengt etter markedet lenge og stod på stedet hvil gjennom fjoråret. Ting har tatt lenger tid enn de fleste trodde og håpet, men jeg har en snikende følelse av at ting er i ferd med å løsne nå. Etter å ha skummet gjennom en del stoff bla på Hegnar har jeg funnet at tiden er inne.

Vi hadde dessuten et innsidekjøp 5. januar på 30k av Jesper Funding Andersen, samt 40k av nærstående.

 

Mec har etter det jeg har har fått vite nå høyeste score på get-a-graph sin GAG TopScore liste over Kortsiktige kjøpskandidater med en score på 7,4. I morgen får vi se hvor bra dette verktøyet er..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Etter at tomra har byttet sjef, har den dobblet seg. Det tok ett år, men....

Kan det samme skje i Mec?

Vi vet vi har produktene, og med tålmodighet kommer belønningen. Solgte meg selv ut på 28 kr i Tomra for ett år siden, og kommer ikke til å gjøre det samme i Mec. Kursmål: 28 kr innen oktober-november.

 

Mvh

Macallen

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tror vi vil oppleve mindre negativ turbulens i MEC i tiden som kommer (i motsetning til resten av OSE):

 

MEC - MEDICULT OBTAINS FDA 510(K) CLEARANCE

 

MediCult has obtained FDA 510 (k) clearance of

the product SynVitro Cumulase

for the US market.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Lenge siden det har vært noen oppdateringer om MEC, her.

Er det noen "kjennere", som har noe å bidra med?

Da er det vel ikke interesse, for MEC her. Eller de som kan noe, er på ferie?

Har jo nettopp vært et kvartalsresultat, som har sendt kursen godt ned.

 

Ingenting hørt altså.

Slutt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...