Jump to content

30 Aktive brukere.


coban

Recommended Posts

Mulig det er traders pit som ødlegger for forumets vekst, pitten fungerte fint når vi var få brukere. Nå blir det mye diskusjon rundt enkeltaksjer i pitten, noe som ikke har like stor interesse hos alle og det kan beviselig være frustrerende.

 

Mitt forslag er enkelt, legg ned traders pit og la alle innlegg havne i aksjeprat topicene for enkeltaksjer og ha egne tråder for:

- Tekniske signaler/analyser

- Olje

- Makro

 

eventuellt andre tema som krever egne tråder, de fins i stor grad allerede under markedet generellt....

 

 

Pirelli

(Founder of traders pit...)

Link to comment
Share on other sites

Neida,... Traders pit er grei den.

 

Den er fin for det meste og brukes til det også,.... greit å se hvem som er på og komme med noen slengere både hit og dit. æ

 

Vi har holdt lenge på nå, noen er lei, noen på ferie, noen uten portisk, noen nye er kommet til, noen gamle har tatt seg en pause.

 

Dette ordner seg. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har gått gjennom innleggene i de 40 siste episodene av traders pit, her er fordelingen av innleggenes tema:

 

16% innlegg om at det er for mange Tomra innlegg.

19% innlegg om Tomra.

65% innlegg om andre selskaper og lignende.

 

Blir vi kvitt de 14% som omhandler klaging på for mange innlegg om Tomra vil dette jevne seg veldig godt ut. For ordens skyld vil jeg legge til at i prosentandelen av Tomra innlegg er det medtatt alle innlegg som Tomra er nevnt i. Det er mange som kommenterer flere aksjer samtidig (f.eks. Basura).

 

Jeg syns forøvrig diskusjonen er meningsløs og destruktiv. Og håper at den er over en gang for alle. Håper alle skriver det de har lyst til å skrive, uansett hva det temaet måtte være :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...