Jump to content

Traders Pit - Episode 07


Pirelli

Recommended Posts

NOI ser bra ut teknisk, som jeg nevnte tidligere i tråden har støtten på 2,80- holdt vann. De studentpostene som ble tradet under 2,80- regner vi ikke med. Med litt positivt totalmarked kommende uke rykker nok kursen over 3 blank igjen. Jeg har forøvrig slått meg til ro med at NOI ikke kommer til å ta av før kontantstrømmen er på plass. CNR for eksempel prises til kontatstrømmen selskapet kanskje en gang oppnår. Børsen er ikke rettferdig :(

 

Laphroaig, nå er det kun en uke til GF i AKVR, og du sitter uten inngangsbillett. Jeg som hadde tenkt vi skulle på Bagatelle og innta en god middag og smake på Laphroaig 15 etterpå... Vel, da blir det familieidyll og ikke grøftfyll på meg den nittende...

 

:D

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Mistet oppgangen på AKVR i går. Synd. Dermed ingen GF på meg Pirelli, såfremst ikke mandag bringer noen muligheter.

 

Jeg må nok trøste meg med min egen GF som ble avholdt for et par uker siden på en årstilkommen taverna med blandet klientell og rykte.

 

Møtereferat:

 

"Styrets beretning og regnskap ble lest opp og godkjent. ---!

Etterhvert som latteren døde hen ble det servert forfriskninger."

 

sign

Link to comment
Share on other sites

Definitivt to av de beste replikkene jeg har sett i de to siste innleggene her. :D Sitter og tørker tårer her jeg...

 

Hva er størrelsen på en studenpost egentlig? Aner vi en viss forakt i forhold til dem (referer til meg selv i tredjeperson på en passiv måte) som ikke har kommet så langt i livet? :wink:

 

Lurer på å flytte aksjehandelen over i mitt eget selskap, men det er vel ikke store poenget siden det er snakk om et eneeirerforetak. Dessuten vil det vel falle igjennom på kredittvurderingene hist og her.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...